Aktualizacja: 07.08.2019 16:57 Publikacja: 07.08.2019 16:45
Foto: materiały prasowe
Moda na zdrową, wegetariańską dietę zatacza coraz szersze kręgi w branży fast-foodów. Międzynarodowi giganci, tacy jak Burger King i McDonlad’s, wprowadziły już do swojej oferty kotlety bezmięsne, zaczynając od ojczystego rynku, czyli Stanów Zjednoczonych. Amerykański rynek jest jednak bardzo wymagający, ponieważ trend na zdrowie dopiero powoli się w nim rozwija, a zamiłowanie do burgerów jest głęboko zakorzenione w kulturze. Firmy próbują więc trafić do swoich klientów inną drogą, tworząc wegetariańskie dania jak najlepiej imitujące mięso.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas