Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.08.2019 16:57 Publikacja: 07.08.2019 16:45
Foto: materiały prasowe
Moda na zdrową, wegetariańską dietę zatacza coraz szersze kręgi w branży fast-foodów. Międzynarodowi giganci, tacy jak Burger King i McDonlad’s, wprowadziły już do swojej oferty kotlety bezmięsne, zaczynając od ojczystego rynku, czyli Stanów Zjednoczonych. Amerykański rynek jest jednak bardzo wymagający, ponieważ trend na zdrowie dopiero powoli się w nim rozwija, a zamiłowanie do burgerów jest głęboko zakorzenione w kulturze. Firmy próbują więc trafić do swoich klientów inną drogą, tworząc wegetariańskie dania jak najlepiej imitujące mięso.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas