Reklama

Coca-Cola Zero Sugar będzie lokomotywą wzrostu. Tak twierdzi prezes

Szef Coca-Coli nie ma wątpliwości, że sprzedaż będą napędzać napoje bez cukru.

Aktualizacja: 22.02.2021 14:41 Publikacja: 22.02.2021 14:33

Coca-Cola Zero Sugar będzie lokomotywą wzrostu. Tak twierdzi prezes

Foto: AdobeStock

Coca-Cola Zero Sugar została wypuszczona na amerykański rynek w 2017 roku, jako ulepszenie Coca-Coli Zero. Nowa wersja napoju miała w większym stopniu przypominać w smaku wersję z cukrem i została skierowana do tych konsumentów, którzy chcą się z cukrem jednak rozstać. Najwyraźniej ta wersja coli jest sukcesem, skoro jej sprzedaż rosła nawet w czasie pandemii koronawirusa. To sprawia, że prezes Coca-Coli nie ma wątpliwości, że to właśnie napój bez cukru będzie napędzał sprzedaż jego korporacji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Przemysł spożywczy
Japoński gigant alkoholowy stracił szefa. W tle kłopoty z narkotykami
Reklama
Reklama