Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.02.2021 14:41 Publikacja: 22.02.2021 14:33
Foto: AdobeStock
Coca-Cola Zero Sugar została wypuszczona na amerykański rynek w 2017 roku, jako ulepszenie Coca-Coli Zero. Nowa wersja napoju miała w większym stopniu przypominać w smaku wersję z cukrem i została skierowana do tych konsumentów, którzy chcą się z cukrem jednak rozstać. Najwyraźniej ta wersja coli jest sukcesem, skoro jej sprzedaż rosła nawet w czasie pandemii koronawirusa. To sprawia, że prezes Coca-Coli nie ma wątpliwości, że to właśnie napój bez cukru będzie napędzał sprzedaż jego korporacji.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W pierwszym półroczu oficjalna produkcja alkoholu w Rosji zmniejszyła się o ponad 16 proc. a samej wódki o ponad...
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas