Reklama
Rozwiń
Reklama

Coca-Cola Zero Sugar będzie lokomotywą wzrostu. Tak twierdzi prezes

Szef Coca-Coli nie ma wątpliwości, że sprzedaż będą napędzać napoje bez cukru.

Aktualizacja: 22.02.2021 14:41 Publikacja: 22.02.2021 14:33

Coca-Cola Zero Sugar będzie lokomotywą wzrostu. Tak twierdzi prezes

Foto: AdobeStock

Coca-Cola Zero Sugar została wypuszczona na amerykański rynek w 2017 roku, jako ulepszenie Coca-Coli Zero. Nowa wersja napoju miała w większym stopniu przypominać w smaku wersję z cukrem i została skierowana do tych konsumentów, którzy chcą się z cukrem jednak rozstać. Najwyraźniej ta wersja coli jest sukcesem, skoro jej sprzedaż rosła nawet w czasie pandemii koronawirusa. To sprawia, że prezes Coca-Coli nie ma wątpliwości, że to właśnie napój bez cukru będzie napędzał sprzedaż jego korporacji.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Załamanie eksportu z Sinciangu: chiński koncentrat zalega w magazynach
Przemysł spożywczy
Pozew żony Henryka Kani blokuje spłatę 880 mln zł długów. Czeka 583 wierzycieli
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama