Reklama
Rozwiń
Reklama

Małpki ucierpiały w pandemii, teraz dostaną podatkiem

Na epidemii skorzystali producenci mocnych alkoholi, ale trunki w mniejszych butelkach sprzedawały się gorzej.

Aktualizacja: 01.09.2020 06:11 Publikacja: 31.08.2020 21:00

Małpki ucierpiały w pandemii, teraz dostaną podatkiem

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

W czasie lockdownu brak okazji do spacerów po mieście i zamknięcie części Polaków w domach sprawiły, że po raz pierwszy spadła sprzedaż małpek, czyli wódek czystych i smakowych w butelkach o najmniejszych pojemnościach. Zyskały za to większe litraże.

Czytaj także: Małpki i słodkie napoje będą droższe

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama