Piekarnie mają problem

Sklepy sieci spożywczych przyciągają klientów wcale nie najniższymi cenami, lecz pieczywem wypiekanym na miejscu. Okazuje się bowiem, że dla Polaków ważne jest to, aby kupiony chleb był jeszcze ciepły i chrupiący, jego skład czy marka producenta mają drugorzędne znaczenie.

Publikacja: 26.10.2015 17:24

Piekarnie mają problem

Foto: Flickr

Sklepy sieci spożywczych przyciągają klientów wcale nie najniższymi cenami, lecz pieczywem wypiekanym na miejscu. Okazuje się bowiem, że dla Polaków ważne jest to, aby kupiony chleb był jeszcze ciepły i chrupiący, jego skład czy marka producenta mają drugorzędne znaczenie.

Sieci mocno walczą

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem