Reklama
Rozwiń
Reklama

To będzie hit. Oreo stworzyło limitowaną serię ciastek z Post Malone

Oreo i popularny piosenkarz i producent muzyczny Post Malone wspólnie stworzyli limitowaną edycję ciasteczek z niezwykłym nadzieniem. Do sklepów trafi już na początku lutego.

Publikacja: 22.01.2025 21:10

Post Malone współpracuje z Oreo

Post Malone współpracuje z Oreo

Foto: PAP/AdMedia

Przez ograniczony czas Oreo będzie sprzedawać ciasteczka stworzone we współpracy z Post Malone. Mają one kremowe nadzienie łączące solony karmel ze smakiem ciasteczek maślanych, umieszczone pomiędzy czekoladowym ciasteczkiem a ciasteczkiem bez dodatku czekolady – tzw. złotym ciasteczkiem (golden cookie).

Ciasteczka są ozdobione dziewięcioma grawerowanymi wzorami inspirowanymi muzykiem, takimi jak płyty winylowe i kostka do gitary.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama