Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 29.08.2025 00:30 Publikacja: 28.07.2023 12:06
Sąd uznał, ze pozew oskarżający koncern Kraft Heinz o wprowadzanie konsumentów w błąd względem czasu przygotowania porcji marki makaronu jest pozbawiony podstaw
Foto: Bloomberg
W czwartek 27 lipca sędzia federalna w Miami Beth Bloom uznała, że pozew oskarżający koncern Kraft Heinz o wprowadzanie konsumentów w błąd względem czasu przygotowania porcji popularnej marki makaronu z serem Velveeta jest pozbawiony podstaw. Konsumentka Amanda Ramirez wnosiła pozew o 5 mln dolarów lub zmianę informacji na opakowaniu, próbując udowodnić, że produkt przygotowuje się w mikrofalówce dłużej niż obiecywane "3 i pół minuty".
Spór o czas przygotowania produktu wynikał z faktu, że zdaniem konsumentki, informacja na opakowaniu powinna uwzględniać także czas czynności takich, jak – otwarcie opakowania, dodanie wody i zamieszanie produktu. Sędzia Beth Bloom uznała jednak, że nie jest to podstawa do wniesienia pozwu o wprowadzanie konsumentów w błąd i, jak informuje Reuters, oddaliła pozew.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Brazylia walczy z cłami, które narzucił Donald Trump. Złożyła właśnie skargę w WTO, a ogromne ilości kawy przeki...
Niemcy piją mniej piwa. Sprzedaż spadła do najniższego poziomu od ponad trzech dekad. Niemieckie browary widzą j...
TikTok wypromował zapomniany i ignorowany produkt spożywczy – twaróg. Przez lata był on pomijany, relegowany do...
Najbardziej rozpoznawalna marka napoju gazowanego na świecie opublikowała bardzo dobre wyniki za drugi kwartał....
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
Branża mięsa zmaga się z wieloma wyzwaniami: od kłopotów z popytem, poprzez epidemię po wzrost kosztów produkcji...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas