Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 19:12 Publikacja: 10.05.2023 14:53
Foto: Bloomberg
Nestlé zmniejszy liczbę oferowanych wariantów produktów na globalnych rynkach o jedną piątą – donosi Bloomberg. Jest to część ogłoszonego pod koniec 2022 roku programu efektywnościowego, który ma pomóc koncernowi poradzić sobie w trudnych warunkach gospodarczych.
Konsumenci, przyzwyczajeni dotychczas, że w sklepach mają dostęp do najróżniejszych wariacji, rozmiarów i smaków produktów, muszą przygotować się na ograniczony wybór na półkach. Nestlé jest bowiem kolejnym dużym koncernem, który postanowił w ostatnim czasie zredukować swoją ofertę. Podobne decyzje podjęły także Danone i Unilever.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
To nie „wroga propaganda”, tylko oficjalne dane Moskwy: w Rosji rozpędza się kryzys żywnościowy. Załamała się pr...
Wśród najmłodszych dorosłych, czyli osób w wieku 18-25 lat, jedynie mniej niż co piąty wcale nie pije alkoholu....
Unilever zagwarantował załodze działu lodów (34 marki, m.in. Algida, Magnum, Wall's) w Europie i Wielkiej Brytan...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas