Reklama

Nestlé mocno redukuje ofertę. Mniej wariantów produktów o jedną piątą

Szwajcarski gigant spożywczy nie radzi sobie z obecnymi wyzwaniami gospodarczymi i wysoką inflacją. Z tego powodu postanowił znacząco ograniczyć ofertę swoich produktów.

Publikacja: 10.05.2023 14:53

Nestlé mocno redukuje ofertę. Mniej wariantów produktów o jedną piątą

Foto: Bloomberg

ala

Nestlé zmniejszy liczbę oferowanych wariantów produktów na globalnych rynkach o jedną piątą – donosi Bloomberg. Jest to część ogłoszonego pod koniec 2022 roku programu efektywnościowego, który ma pomóc koncernowi poradzić sobie w trudnych warunkach gospodarczych.

Konsumenci, przyzwyczajeni dotychczas, że w sklepach mają dostęp do najróżniejszych wariacji, rozmiarów i smaków produktów, muszą przygotować się na ograniczony wybór na półkach. Nestlé jest bowiem kolejnym dużym koncernem, który postanowił w ostatnim czasie zredukować swoją ofertę. Podobne decyzje podjęły także Danone i Unilever.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
Współzałożyciel kultowej marki lodów Ben & Jerry’s odchodzi. Powodem konflikt o Strefę Gazy
Przemysł spożywczy
Niemcy chcą walczyć z plagą otyłości. Co może pomóc?
Przemysł spożywczy
Podział Kraft Heinz. Buffett rozczarowany
Przemysł spożywczy
Szalony wzrost cen kawy potrwa nawet dwa lata
Przemysł spożywczy
Prezes Nestlé zwolniony przez romans z pracownicą. Koncern pogrąża się w kryzysie
Reklama
Reklama