Reklama
Rozwiń
Reklama

Nestlé mocno redukuje ofertę. Mniej wariantów produktów o jedną piątą

Szwajcarski gigant spożywczy nie radzi sobie z obecnymi wyzwaniami gospodarczymi i wysoką inflacją. Z tego powodu postanowił znacząco ograniczyć ofertę swoich produktów.

Publikacja: 10.05.2023 14:53

Nestlé mocno redukuje ofertę. Mniej wariantów produktów o jedną piątą

Foto: Bloomberg

ala

Nestlé zmniejszy liczbę oferowanych wariantów produktów na globalnych rynkach o jedną piątą – donosi Bloomberg. Jest to część ogłoszonego pod koniec 2022 roku programu efektywnościowego, który ma pomóc koncernowi poradzić sobie w trudnych warunkach gospodarczych.

Konsumenci, przyzwyczajeni dotychczas, że w sklepach mają dostęp do najróżniejszych wariacji, rozmiarów i smaków produktów, muszą przygotować się na ograniczony wybór na półkach. Nestlé jest bowiem kolejnym dużym koncernem, który postanowił w ostatnim czasie zredukować swoją ofertę. Podobne decyzje podjęły także Danone i Unilever.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama