Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2025 17:46 Publikacja: 08.04.2022 16:20
Foto: Adobe Stock
Potencjalne skażenie salmonellą wystarczyło, by ze sklepów w USA Ferrero zaczęło wycofywać asortyment niektórych swoich produktów. Z półek amerykańskich placówek handlowych znikają Kinder Happy Moments i Kinder Mix Chocolate Treats. Włoski koncern twierdzi, że decyzję podjął po tym, jak w fabryce, z której pochodzi czekolada użyta do wyprodukowania słodyczy, wykryto salmonellę.
To już kolejne wycofania produktów Ferrero ze sklepów w związku z wykryciem salmonelli u belgijskiego dostawcy. Przy tym, dotychczas wycofywano słodycze ze sklepów w Wielkiej Brytanii oraz w niektórych krajach Azji. Brytyjska Agencja Standardów Żywności zaleciła, by nie spożywać jajek niespodzianek z terminem przydatności do spożycia między 11 lipca a 7 października 2022, a Ferrero sukcesywnie wycofuje produkty ze sklepów. Wycofywane są też zestawy Kinder Easter Egg (150g), Kinder Mini Eggs (75g), Kinder Schokobons (200g) oraz Kinder Surprise (100g). Wszystkie wycofywane słodkości wyprodukowano u tego samego belgijskiego dostawcy.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Producent Nutelli – koncern Ferrero Group – kupuje amerykańskiego producenta popularnych płatków śniadaniowych W...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Polacy szukają sposobów na ograniczenie wydatków. Już trzech na czterech stara się oszczędzać na żywności, a pon...
W sobotę, 5 lipca, wejdą w życie nowe chińskie cła na brandy importowaną z Unii Europejskiej. W ostatniej chwili...
Główny Inspektorat Sanitarny podjął decyzję o wycofaniu z obrotu wielu rodzajów piwa smakowego polskiej firmy Al...
Wartość kawy sprzedanej w sklepach sięga już 7,7 mld zł rocznie, co oznacza wzrost o 700 mln zł w zaledwie dwa l...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas