Aktualizacja: 28.12.2016 18:30 Publikacja: 28.12.2016 18:30
2 zdjęcia
ZobaczFoto: 123RF
– Okres świąteczno-noworoczny to gorący czas dla naszej branży – mówi Jerzy Kwaśniewski, prezes Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. Firmy walczą o miejsce na półkach sklepowych, bo na ostatnie tygodnie roku przypada niemal 40 proc. całorocznej sprzedaży alkoholi z bąbelkami. Robią to tym chętniej, że Polacy są gotowi wydać na wina musujące więcej niż do tej pory, sięgając po droższe trunki.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas