Dodatkowo spółka zależna Manufaktury – Tenczyńska Okovita – zapowiedziała kolejną zbiórkę crowdfundingową, która wystartuje pod koniec marca na platformie Crowdway. W ramach emisji firma chce zgromadzić 4,4 mln zł, które mają pomóc m.in. w rozbudowie mocy produkcyjnych oraz wejściu na rynki azjatyckie.
– W tym roku planujemy IPO Grupy Manufaktury, której Tenczyńska Okovita jest ważnym ogniwem, dzięki czemu nasi akcjonariusze będą mogli m.in. upłynnić akcje – stwierdził Janusz Palikot. – Co do koncepcji debiutu, to nie jest ona ustalona. Zastanawiamy się, czy będzie to połączona cała grupa spółek, czy najpierw pojawi się Manufaktura, do której zostaną dodane spółki córki. Sytuacja powinna wyjaśnić się w ciągu miesiąca – dodał prezes. Niewiadomą pozostaje również to, na jakim parkiecie zadebiutuje producent alkoholu.