Reklama

PepsiCo pozbył się słodkich soków. Odchodzi od cukru

Amerykański koncern PepsiCo podał o sprzedaniu za 3,3 mld dolarów marki soku pomarańczowego Tropicana i innych słodkich soków w Ameryce Płn. francuskiej firmie private equity PAI Partners, bo chce uprościć gamę swych wyrobów i odejść od napojów z dużą zawartością cukru.

Aktualizacja: 04.08.2021 19:17 Publikacja: 04.08.2021 18:01

PepsiCo pozbył się słodkich soków. Odchodzi od cukru

Foto: Bloomberg

Gigant z Purchase, Harrison w stanie Nowy Jork kupił producenta soku pomarańczowego w 1998 r. za ok. 3,3 mld dolarów i prawie 10 lat później drugą firmę Naked Juice za 150 mln, zachowa 39 proc. w nowej spółce j. v.  o wartości ok.4,5 mld dolarów i będzie mieć wyłączne prawa do dystrybucji jej produktów na terenie Stanów — pisze Reuter. Sprzedaż da mu środki na rozwój i zwiększenie stanu posiadania zdrowszych i bardziej opłacalnych przekąsek i napojów bez kalorii — wyjaśnił prezes Ramon Lagarta.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama