Reklama

PepsiCo pozbył się słodkich soków. Odchodzi od cukru

Amerykański koncern PepsiCo podał o sprzedaniu za 3,3 mld dolarów marki soku pomarańczowego Tropicana i innych słodkich soków w Ameryce Płn. francuskiej firmie private equity PAI Partners, bo chce uprościć gamę swych wyrobów i odejść od napojów z dużą zawartością cukru.

Aktualizacja: 04.08.2021 19:17 Publikacja: 04.08.2021 18:01

PepsiCo pozbył się słodkich soków. Odchodzi od cukru

Foto: Bloomberg

Gigant z Purchase, Harrison w stanie Nowy Jork kupił producenta soku pomarańczowego w 1998 r. za ok. 3,3 mld dolarów i prawie 10 lat później drugą firmę Naked Juice za 150 mln, zachowa 39 proc. w nowej spółce j. v.  o wartości ok.4,5 mld dolarów i będzie mieć wyłączne prawa do dystrybucji jej produktów na terenie Stanów — pisze Reuter. Sprzedaż da mu środki na rozwój i zwiększenie stanu posiadania zdrowszych i bardziej opłacalnych przekąsek i napojów bez kalorii — wyjaśnił prezes Ramon Lagarta.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Przemysł spożywczy
USA nałożyły na Brazylię 50-proc. cła. Kawa zamiast do Stanów pojedzie do Chin
Przemysł spożywczy
Niemieckie browary w kryzysie. Niemcy piją coraz mniej piwa
Przemysł spożywczy
TikTok wypromował kolejny produkt spożywczy. Producenci nie nadążają z produkcją
Przemysł spożywczy
Coca-Cola potwierdziła słowa Donalda Trumpa. Szykuje nowe produkty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa w Polsce mają wiele kłopotów. Ale stoi przed nimi ważna szansa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama