Reklama
Rozwiń

PepsiCo pozbył się słodkich soków. Odchodzi od cukru

Amerykański koncern PepsiCo podał o sprzedaniu za 3,3 mld dolarów marki soku pomarańczowego Tropicana i innych słodkich soków w Ameryce Płn. francuskiej firmie private equity PAI Partners, bo chce uprościć gamę swych wyrobów i odejść od napojów z dużą zawartością cukru.

Aktualizacja: 04.08.2021 19:17 Publikacja: 04.08.2021 18:01

PepsiCo pozbył się słodkich soków. Odchodzi od cukru

Foto: Bloomberg

Gigant z Purchase, Harrison w stanie Nowy Jork kupił producenta soku pomarańczowego w 1998 r. za ok. 3,3 mld dolarów i prawie 10 lat później drugą firmę Naked Juice za 150 mln, zachowa 39 proc. w nowej spółce j. v.  o wartości ok.4,5 mld dolarów i będzie mieć wyłączne prawa do dystrybucji jej produktów na terenie Stanów — pisze Reuter. Sprzedaż da mu środki na rozwój i zwiększenie stanu posiadania zdrowszych i bardziej opłacalnych przekąsek i napojów bez kalorii — wyjaśnił prezes Ramon Lagarta.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Przemysł spożywczy
Rośnie apetyt na małą czarną. Ile wart jest rynek kawy w Polsce?
Przemysł spożywczy
Kryzys żywnościowy ogarnia Rosję. Załamanie produkcji, bankructwa przetwórni