Coffeeheaven zniknie do końca 2015 roku

CHI Polska, lider rynku kawiarnianego w naszym kraju, rozpoczęła drugi etap rebrandingu, podczas którego do końca lutego 2015 roku wszystkie kawiarnie coffeeheaven w Warszawie zmienią się w Costa Coffee. Zapowiada też otwarcie kolejnych lokali.

Publikacja: 28.10.2014 15:45

Coffeeheaven zniknie do końca 2015 roku

Foto: Bloomberg

CHI Polska, lider rynku kawiarnianego w naszym kraju, rozpoczęła drugi etap rebrandingu, podczas którego do końca lutego 2015 roku wszystkie kawiarnie coffeeheaven w Warszawie zmienią się w Costa Coffee. Zapowiada też otwarcie kolejnych lokali.

 

- Z końcem sierpnia rozpoczęliśmy drugą fazę rebrandingu, która obejmuje kawiarnie warszawskie. Następnym krokiem będzie rebranding pozostałych kawiarni w całej Polsce, które zamierzamy zmienić na Costa Coffee do końca  2015 r. – mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający CHI Polska. - Poza procesem rebrandingu skupiamy się również na rozwoju sieci w Polsce. W ciągu najbliższych kilku miesięcy otworzymy trzy nowe kawiarnie Costa Coffee. Od kolejnego roku fiskalnego, czyli od marca 2015, chcemy uruchamiać rocznie 8-10 kawiarni dodaje.

Podczas pierwszego etapu zmian, który zaczął się wiosną tego roku, otwartych zostało 21 lokali Costa Coffee, 20 w Warszawie i 1 w Gdańsku.

Costa Coffee to największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii i w Europie. Polska jest trzecim pod względem ilości lokali krajem w grupie 30 państw, w których obecna jest Costa Coffee. W sumie prowadzi u nas ponad 100 punktów.

CHI, operator sieci kawiarni coffeeheaven połączył się z Costą w 2010 r. Pod koniec 2012 roku pojawiły się u nas kawiarnie Costa by coffeeheaven. Zastąpiły kawiarnie Costy i część kawiarni coffeehaven. Costa by coffeeheaven - z założenia marka przejściowa - miała być rozwijana w naszym kraju przez trzy lata. Firma zdecydowała jednak o tym, że przyspieszy wprowadzanie konceptu Costa.

Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników
Przemysł spożywczy
Zakaz reklamy piwa? Ministerstwo nie mówi „nie”
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem