Reklama

Burger King rezygnuje z roszczeń do belgijskiego tronu

Akcja promocyjna z wykorzystaniem wizerunku króla Filipa skończyła się równie szybko jak zaczęła.

Aktualizacja: 02.06.2017 15:56 Publikacja: 02.06.2017 15:34

Burger King rezygnuje z roszczeń do belgijskiego tronu

Foto: Fotorzepa, Rafał Guz

Kilka dni temu Burger King rozpoczął akcję promocyjną przed otwarciem pierwszego lokalu ze swoim logiem w Belgii. W ramach kampanii reklamowej internauci byli zapraszani na stronę, na której mieli wybierać króla Belgii. Wybór był między Filipem I, a Burger Kingiem. Akcja reklamowa, w której sieć fast food wysunęła żartobliwe roszczenia do tronu, oczywiście nie spotkała się z ciepłym przyjęciem rodziny królewskiej.

W związku z głosami oburzenia Burger King zakończył swoją akcję równie szybko, jak zaczął. Na stronie whoistheking widać teraz logo sieci pozbawione słowa „king". Z facebookowego profilu wynika również, że mimo utrudnień w oddaniu na nań głosu, głosowanie i tak wygrał król Filip I. - Nasza marka zawsze respektowała opinie ludzi i musimy zmierzyć się z trudną prawdą. W konsekwencji Burger King rezygnuje z tytułu i usuwa je ze swojego logo – stwierdziła firma w oświadczeniu dla AdWeek.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama