Reklama

McDonald's chce konkurować z burgerowniami?

Nowa linia premium wygląda jak oferta z popularnych acz bardziej ekskluzywnych lokali.

Aktualizacja: 05.07.2017 16:53 Publikacja: 05.07.2017 16:02

McDonald's chce konkurować z burgerowniami?

Foto: Bloomberg

5 lipca w lokalach McDonald's pojawiły się nowe produkty do wyboru. Sieć chwali się, że to „zupełnie nowa linia produktów premium" i ma rację, bo nowe burgery są serwowane w sposób charakterystyczny raczej dla lokalnych burgerowni niż dla McDonald's.

- Burgery Maestro to propozycja dla prawdziwych smakoszy i fanów solidnej porcji soczystej wołowiny. Każda z nowych propozycji zawiera największą porcję mięsa ze wszystkich burgerów dostępnych w ofercie McDonald's! Unikalny jest również sposób podania burgerów z nowej oferty. Goście, którzy wybiorą jedną z nowości dostaną ją podaną jak nigdy dotąd – na tacce z frytkami – chwali się McDonald's.

Faktycznie, oba burgery mogą się podobać smakoszom. Maestro Grilled Cheese, to wołowina, bekon, grillowany camembert plus cheddar oraz pikle i prażona cebulka. A do tego amerykańska musztarda i ketchup. Z kolei Fresh Deluxe to wołowina, ementaler oraz roszponka, pomidor malinowy, ogórek i czerwona cebula. Do tego majonezowy sos cytrynowy oraz salsa. Oba burgery podawane są w bułce typu brioche.

Obok nich w ofercie pojawiły się nowe dodatki – frytki pieprz i cebula z sosem śmietanowym oraz serki ze szparagami. Ofertę uzupełniają nowe desery.

Oferta premium w McDonald's to nie aż taka rewolucja, jak to reklamuje sieć. Od dawna dostępne były sezonowo burgery bardziej skomplikowane niż te z podstawowej oferty. Jednak faktycznie obecne burgery premium są ofertą zbliżoną do tego, co można dostać w popularnych burgerowniach, które skutecznie zawalczyły o podniebienia smakoszy. McDonald's ma szansę uszczknąć trochę rynku w tej kategorii, bo oferta wygląda porządnie.

Reklama
Reklama
Przemysł spożywczy
Wódka w Rosji drożeje. Meliny i samogon mają wzięcie
Przemysł spożywczy
Costa Coffee na skraju upadłości. Coca-Cola prowadzi rozmowy o sprzedaży
Przemysł spożywczy
„Jestem rozczarowany”. Kania o podwyżce poręczenia za list żelazny do 20 mln zł
Przemysł spożywczy
Święta, święta i do kosza. Tak Polacy marnują jedzenie
Przemysł spożywczy
Żywność ekologiczna dostaje własną halę. Minister: przejęcie Carrefoura warte analizy
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama