McDonald's chce konkurować z burgerowniami?

Nowa linia premium wygląda jak oferta z popularnych acz bardziej ekskluzywnych lokali.

Aktualizacja: 05.07.2017 16:53 Publikacja: 05.07.2017 16:02

McDonald's chce konkurować z burgerowniami?

Foto: Bloomberg

5 lipca w lokalach McDonald's pojawiły się nowe produkty do wyboru. Sieć chwali się, że to „zupełnie nowa linia produktów premium" i ma rację, bo nowe burgery są serwowane w sposób charakterystyczny raczej dla lokalnych burgerowni niż dla McDonald's.

- Burgery Maestro to propozycja dla prawdziwych smakoszy i fanów solidnej porcji soczystej wołowiny. Każda z nowych propozycji zawiera największą porcję mięsa ze wszystkich burgerów dostępnych w ofercie McDonald's! Unikalny jest również sposób podania burgerów z nowej oferty. Goście, którzy wybiorą jedną z nowości dostaną ją podaną jak nigdy dotąd – na tacce z frytkami – chwali się McDonald's.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Przemysł spożywczy
Viktor Orbán zaskoczył polski rząd. Producenci mięsa wściekli, ale embargo trwa
Przemysł spożywczy
Węgry zakazały importu polskiej wołowiny i wieprzowiny. To odwet
Przemysł spożywczy
Zmarł jeden z twórców imperium lodziarskiego Koral
Przemysł spożywczy
Polskie Jeżyki i Grześki łączą siły z niemieckimi zającami
Przemysł spożywczy
Słynny producent alkoholi luksusowych zwolni ponad tysiąc pracowników