Reklama

McDonald's chce konkurować z burgerowniami?

Nowa linia premium wygląda jak oferta z popularnych acz bardziej ekskluzywnych lokali.

Aktualizacja: 05.07.2017 16:53 Publikacja: 05.07.2017 16:02

McDonald's chce konkurować z burgerowniami?

Foto: Bloomberg

5 lipca w lokalach McDonald's pojawiły się nowe produkty do wyboru. Sieć chwali się, że to „zupełnie nowa linia produktów premium" i ma rację, bo nowe burgery są serwowane w sposób charakterystyczny raczej dla lokalnych burgerowni niż dla McDonald's.

- Burgery Maestro to propozycja dla prawdziwych smakoszy i fanów solidnej porcji soczystej wołowiny. Każda z nowych propozycji zawiera największą porcję mięsa ze wszystkich burgerów dostępnych w ofercie McDonald's! Unikalny jest również sposób podania burgerów z nowej oferty. Goście, którzy wybiorą jedną z nowości dostaną ją podaną jak nigdy dotąd – na tacce z frytkami – chwali się McDonald's.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Przemysł spożywczy
Rosja produkuje coraz mniej wódki, ale Rosjanie piją więcej
Przemysł spożywczy
Właściciel Nutelli kupuje amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych
Przemysł spożywczy
Drożyzna i chęć ratowania żywności pcha nas po zakupy z przeceny. „To już nie wstyd”
Przemysł spożywczy
Chiny oszczędzają głównych producentów koniaku w UE. Zwolnią ich z ceł
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Przemysł spożywczy
GIS wycofał piwo znanego polskiego producenta. Butelki mogą wybuchnąć
Reklama
Reklama