McDonald's chce konkurować z burgerowniami?

Nowa linia premium wygląda jak oferta z popularnych acz bardziej ekskluzywnych lokali.

Aktualizacja: 05.07.2017 16:53 Publikacja: 05.07.2017 16:02

McDonald's chce konkurować z burgerowniami?

Foto: Bloomberg

5 lipca w lokalach McDonald's pojawiły się nowe produkty do wyboru. Sieć chwali się, że to „zupełnie nowa linia produktów premium" i ma rację, bo nowe burgery są serwowane w sposób charakterystyczny raczej dla lokalnych burgerowni niż dla McDonald's.

- Burgery Maestro to propozycja dla prawdziwych smakoszy i fanów solidnej porcji soczystej wołowiny. Każda z nowych propozycji zawiera największą porcję mięsa ze wszystkich burgerów dostępnych w ofercie McDonald's! Unikalny jest również sposób podania burgerów z nowej oferty. Goście, którzy wybiorą jedną z nowości dostaną ją podaną jak nigdy dotąd – na tacce z frytkami – chwali się McDonald's.

Faktycznie, oba burgery mogą się podobać smakoszom. Maestro Grilled Cheese, to wołowina, bekon, grillowany camembert plus cheddar oraz pikle i prażona cebulka. A do tego amerykańska musztarda i ketchup. Z kolei Fresh Deluxe to wołowina, ementaler oraz roszponka, pomidor malinowy, ogórek i czerwona cebula. Do tego majonezowy sos cytrynowy oraz salsa. Oba burgery podawane są w bułce typu brioche.

Obok nich w ofercie pojawiły się nowe dodatki – frytki pieprz i cebula z sosem śmietanowym oraz serki ze szparagami. Ofertę uzupełniają nowe desery.

Oferta premium w McDonald's to nie aż taka rewolucja, jak to reklamuje sieć. Od dawna dostępne były sezonowo burgery bardziej skomplikowane niż te z podstawowej oferty. Jednak faktycznie obecne burgery premium są ofertą zbliżoną do tego, co można dostać w popularnych burgerowniach, które skutecznie zawalczyły o podniebienia smakoszy. McDonald's ma szansę uszczknąć trochę rynku w tej kategorii, bo oferta wygląda porządnie.

5 lipca w lokalach McDonald's pojawiły się nowe produkty do wyboru. Sieć chwali się, że to „zupełnie nowa linia produktów premium" i ma rację, bo nowe burgery są serwowane w sposób charakterystyczny raczej dla lokalnych burgerowni niż dla McDonald's.

- Burgery Maestro to propozycja dla prawdziwych smakoszy i fanów solidnej porcji soczystej wołowiny. Każda z nowych propozycji zawiera największą porcję mięsa ze wszystkich burgerów dostępnych w ofercie McDonald's! Unikalny jest również sposób podania burgerów z nowej oferty. Goście, którzy wybiorą jedną z nowości dostaną ją podaną jak nigdy dotąd – na tacce z frytkami – chwali się McDonald's.

Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę
Przemysł spożywczy
Coca-Cola wycofuje się z własnych obietnic. Nie będzie mocnego odwrotu od plastiku
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Przemysł spożywczy
Carlsberg znika z Rosji. Aktywa kupuje judoka, dobry znajomy Putina