Reklama

Szampan Roberta Lewandowskiego - co na to prawo

Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski – Robert Lewandowski – może mieć problemy z prawem.

Aktualizacja: 23.10.2015 23:46 Publikacja: 23.10.2015 17:18

Robert Lewandowski pijący szampana po meczu z Irlandią.

Robert Lewandowski pijący szampana po meczu z Irlandią.

Foto: Fotorzepa/Piotr Nowak

Wszystko przez fetę na Stadionie Narodowym po wygranym meczu z Irlandią, który zapewnił Polsce awans do przyszłorocznych Mistrzostw Europy we Francji. Choć wydaje się to dość irracjonalne, a wręcz absurdalne, media doniosły dzisiaj, iż Robert Lewandowski, który po meczu świętując zwycięstwo pił szampana może mieć problemy z prawem. Ktoś zawiadomił bowiem policję, że piłkarz spożywał alkohol w miejscu publicznym.

Jak informuje portal TVN24, policja przyznała, że została poinformowana o sprawie i musi zareagować. – Rozpoczęliśmy czynności mające na celu wyjaśnienie okoliczności takiego zajścia i ewentualnego zakwalifikowania czynu jako zabronionego. Wówczas podejmiemy dalsze czynności, są do przesłuchania świadkowie – powiedziała Joanna Węgrzyniak, Oficer Prasowy Komendanta Rejonowego Policji Warszawa VII.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Prawo karne
Przegląd auta „na papierze”. Prawomocny wyrok dla diagnosty i kierowcy
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Praca, Emerytury i renty
Emerytury bezdzietnych kobiet. Czy petycja ma szansę zmienić prawo?
Sądy i trybunały
Co dalej z immunitetem Manowskiej? Sędziowie chcą zwołania Trybunału Stanu
Prawo drogowe
Prawo jazdy po 65. roku życia. Będą nowe przepisy w Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Prawo drogowe
Czy kolizja w trakcie egzaminu na prawo jazdy go unieważnia? Jest ważny wyrok NSA
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama