Aktualizacja: 10.07.2015 15:50 Publikacja: 10.07.2015 15:50
Foto: 123RF
W spocie padają hasła: "Silne i szybkie rozwiązanie na ból gardła", "A mnie złapał ostry ból gardła" oraz "Nawet na ostry ból gardła". W ocenie GIF mogą one naruszać przepisy Prawa farmaceutycznego w zakresie reklamy produktów leczniczych. Odbiorca reklamy otrzymuje bowiem przekaz, że Cholinex Intense jest wskazany do leczenia ostrego bólu gardła, a to niedopuszczalna modyfikacja informacji o produkcie leczniczym zawartej w zatwierdzonej Charakterystyce Produktu Leczniczego (ChPL). Ta bowiem wskazuje, że lek Cholinex Intense stosuje się "objawowo w bólu i zapaleniu gardła".
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Mój klient nie przyznał się do zarzucanych mu czynów; złożył oświadczenie dotyczące swojej kondycji zdrowotnej –...
Rzecznik Praw Pacjenta wypłaci pacjentowi najwyższą możliwą do przyznania sumę świadczenia kompensacyjnego z Fun...
Sąd Najwyższy uznał w środę częściowo skargi Karola Nawrockiego i Marka Jakubiaka, którzy zakwestionowali niektó...
Czy złożenie w akcie notarialnym nieprawdziwego oświadczenia stanowi przestępstwo? Sprawę, na kanwie historii z...
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas