Reklama
Rozwiń
Reklama

Duże firmy doceniły wolontariat pracowniczy

Już 16 proc. największych przedsiębiorstw w Polsce rozwija firmowe programy wolontariatu. To prawie trzykrotnie więcej niż w pierwszych latach tej dekady.

Aktualizacja: 26.11.2019 21:57 Publikacja: 26.11.2019 21:00

Duże firmy doceniły wolontariat pracowniczy

Foto: Adobe Stock

Prawie 60 proc. pracodawców, którzy zainwestowali w wolontariat pracowniczy, twierdzi, że pozytywnie wpływa on na postrzeganie firmy przez jej pracowników, a ponad jedna trzecia ocenia, że wzmacnia również markę firmy na zewnątrz – tak wynika z III Ogólnopolskiego Badania Wolontariatu Pracowniczego, które zorganizowały Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) i Centrum Wolontariatu pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej".

Raport dowodzi, że obecnie 42 proc. największych firm albo już ma taki program, albo też jest zainteresowana jego wprowadzeniem. To o ponad trzy czwarte więcej niż podczas drugiej edycji badania w 2012 r.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Praca
Regulacyjny kij pomoże zwiększyć udział kobiet we władzach firm
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Praca
Amerykańskie Zetki mniej wierzą w siłę dyplomu i obawiają się AI
Praca
Szefowie zachodnich firm stawiają na inwestycje w AI
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama