Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 26.11.2019 21:57 Publikacja: 26.11.2019 21:00
Foto: Adobe Stock
Prawie 60 proc. pracodawców, którzy zainwestowali w wolontariat pracowniczy, twierdzi, że pozytywnie wpływa on na postrzeganie firmy przez jej pracowników, a ponad jedna trzecia ocenia, że wzmacnia również markę firmy na zewnątrz – tak wynika z III Ogólnopolskiego Badania Wolontariatu Pracowniczego, które zorganizowały Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) i Centrum Wolontariatu pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej".
Raport dowodzi, że obecnie 42 proc. największych firm albo już ma taki program, albo też jest zainteresowana jego wprowadzeniem. To o ponad trzy czwarte więcej niż podczas drugiej edycji badania w 2012 r.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Na czele polskiej listy wyznaczników sukcesu zawodowego pozostaje atrakcyjne wynagrodzenie, ale już niekonieczni...
Warto wzmacniać pozycję kobiet-liderek w biznesie, by zyskiwały one, a jednocześnie firma, z którą są związane -...
Początek wakacji to start intensywnego sezonu urlopowego polskich pracowników, którzy latem najczęściej decydują...
Kobiety częściej niż mężczyźni pracują blisko domu. Nie dojeżdża lub ma do pokonania mniej niż 5 km prawie połow...
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas