Oczekiwania pracowników z pokolenia Y

Sześciu na dziesięciu młodych pracowników z pokolenia Y wybierając swego pracodawcę brało pod uwagę misję firmy i realizowane przez nią cele.

Publikacja: 18.01.2015 09:46

Sześciu na dziesięciu młodych pracowników z pokolenia Y wybierając swego pracodawcę brało pod uwagę

Sześciu na dziesięciu młodych pracowników z pokolenia Y wybierając swego pracodawcę brało pod uwagę misję firmy i realizowane przez nią cele.

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

W grupie osób najbardziej aktywnych w mediach społecznościowych ten nacisk na misję firmy jest jeszcze większy- gdyż liczy się aż dla 77 proc. badanych.

Co prawda ludzi urodzeni po 1980 r. czyli pokolenie Y (określane też z angielska jako Millenialsi) świetnie zdają sobie sprawę z tego, że biznes ma przynosić zyski, ale zwracają też uwagę na społeczne efekty działalności firm. W tym tworzenie miejsc pracy i pozytywny wpływ na rozwój społeczny. Tak wynika z najnowszego raportu firmy doradczo-audytorskiej Deloitte, „Mind the gaps - The 2015 Deloitte Millennial Survey". Powstał on na podstawie badania 7800 przedstawicieli pokolenia Y z 29 państw- wykształconych i pracujących na pełny etat w prywatnych, najczęściej dużych firmach.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Praca
Firmowy Mikołaj częściej zaprosi pracowników na świąteczną imprezę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Praca
AI ułatwi pracę menedżera i przyspieszy karierę juniora
Praca
Przybywa doświadczonych specjalistów wśród freelancerów
Praca
Europejski kraj podnosi wiek emerytalny. Zmiany już od 1 stycznia 2025
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Praca
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!