Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.01.2015 09:46 Publikacja: 18.01.2015 09:46
Sześciu na dziesięciu młodych pracowników z pokolenia Y wybierając swego pracodawcę brało pod uwagę misję firmy i realizowane przez nią cele.
Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek
W grupie osób najbardziej aktywnych w mediach społecznościowych ten nacisk na misję firmy jest jeszcze większy- gdyż liczy się aż dla 77 proc. badanych.
Co prawda ludzi urodzeni po 1980 r. czyli pokolenie Y (określane też z angielska jako Millenialsi) świetnie zdają sobie sprawę z tego, że biznes ma przynosić zyski, ale zwracają też uwagę na społeczne efekty działalności firm. W tym tworzenie miejsc pracy i pozytywny wpływ na rozwój społeczny. Tak wynika z najnowszego raportu firmy doradczo-audytorskiej Deloitte, „Mind the gaps - The 2015 Deloitte Millennial Survey". Powstał on na podstawie badania 7800 przedstawicieli pokolenia Y z 29 państw- wykształconych i pracujących na pełny etat w prywatnych, najczęściej dużych firmach.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie trzy czwarte pracowników na świecie, w tym w Polsce, wspiera się narzędziami sztucznej inteligencji w pra...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Technologie są motorem rozwoju, ale mają też mroczną stronę. Cyfryzacja, praca zdalna i AI negatywnie wpływają n...
Tylko nieco ponad dwie piąte aktywnych zawodowo Polaków uważa, że firmy doceniają ich wkład. Natomiast prawie po...
Chociaż najnowsze badania wskazują na znaczną poprawę standardów w działalności polskich przedsiębiorstw, to nad...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Podczas gdy ponad połowa szefów dużych firm w Europie żyje w przekonaniu o pełnym zaangażowaniu swych podwładnyc...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas