Reklama

Oczekiwania pracowników z pokolenia Y

Sześciu na dziesięciu młodych pracowników z pokolenia Y wybierając swego pracodawcę brało pod uwagę misję firmy i realizowane przez nią cele.

Publikacja: 18.01.2015 09:46

Sześciu na dziesięciu młodych pracowników z pokolenia Y wybierając swego pracodawcę brało pod uwagę

Sześciu na dziesięciu młodych pracowników z pokolenia Y wybierając swego pracodawcę brało pod uwagę misję firmy i realizowane przez nią cele.

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

W grupie osób najbardziej aktywnych w mediach społecznościowych ten nacisk na misję firmy jest jeszcze większy- gdyż liczy się aż dla 77 proc. badanych.

Co prawda ludzi urodzeni po 1980 r. czyli pokolenie Y (określane też z angielska jako Millenialsi) świetnie zdają sobie sprawę z tego, że biznes ma przynosić zyski, ale zwracają też uwagę na społeczne efekty działalności firm. W tym tworzenie miejsc pracy i pozytywny wpływ na rozwój społeczny. Tak wynika z najnowszego raportu firmy doradczo-audytorskiej Deloitte, „Mind the gaps - The 2015 Deloitte Millennial Survey". Powstał on na podstawie badania 7800 przedstawicieli pokolenia Y z 29 państw- wykształconych i pracujących na pełny etat w prywatnych, najczęściej dużych firmach.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama