#RZECZoBIZNESIE: Anna Solarek: Polki boją się ryzyka

Dajemy kobietom narzędzia, które pozwolą im swobodnie poruszać się na rynku pracy – mówi Anna Solarek, dyrektor korporacyjny Coca Cola Poland.

Aktualizacja: 24.11.2016 13:34 Publikacja: 24.11.2016 10:48

#RZECZoBIZNESIE: Anna Solarek: Polki boją się ryzyka

Foto: Rzeczpospolita

Od jakiegoś czasu mówi się o rynku pracownika, a nie pracodawcy. - Wymusza to zmiany podejścia w ofertach, które kierujemy do pracowników – mówiła Solarek. - Dla młodego pokolenia wkraczającego na rynek pracy pieniądze nie są jedynym istotnym czynnikiem. Ważna jest atmosfera pracy, możliwość rozwoju, kultura organizacyjna firmy – tłumaczyła.

Przyznała, że Polska zmaga się z dużym problemem demograficznym. - Jako biznes zdajemy sobie sprawę, że aby rozwój Polski mógł być prowadzony w sposób zrównoważony i stabilny, ważne są inwestycje w kapitał ludzki – zaznaczyła.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Praca
Polacy będą pracować krócej? Wkrótce ruszy pilotaż
Praca
Amerykanie wertują oferty pracy w Wielkiej Brytanii
Praca
Cyfrowe przyspieszenie w obsłudze pracowników z zagranicy
Praca
Jak przetrwać zwolnienie: rady dla zwalnianych i zwalniających
Praca
Zetki marzą o pracy na stabilnym etacie
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku