Aktualizacja: 24.11.2016 13:34 Publikacja: 24.11.2016 10:48
Foto: Rzeczpospolita
Od jakiegoś czasu mówi się o rynku pracownika, a nie pracodawcy. - Wymusza to zmiany podejścia w ofertach, które kierujemy do pracowników – mówiła Solarek. - Dla młodego pokolenia wkraczającego na rynek pracy pieniądze nie są jedynym istotnym czynnikiem. Ważna jest atmosfera pracy, możliwość rozwoju, kultura organizacyjna firmy – tłumaczyła.
Przyznała, że Polska zmaga się z dużym problemem demograficznym. - Jako biznes zdajemy sobie sprawę, że aby rozwój Polski mógł być prowadzony w sposób zrównoważony i stabilny, ważne są inwestycje w kapitał ludzki – zaznaczyła.
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Wbrew potocznym opiniom najmłodsze na rynku pracy pokolenie Z ma podobne oczekiwania wobec pracodawców i szefów...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas