#RZECZoBIZNESIE: Anna Solarek: Polki boją się ryzyka

Dajemy kobietom narzędzia, które pozwolą im swobodnie poruszać się na rynku pracy – mówi Anna Solarek, dyrektor korporacyjny Coca Cola Poland.

Aktualizacja: 24.11.2016 13:34 Publikacja: 24.11.2016 10:48

#RZECZoBIZNESIE: Anna Solarek: Polki boją się ryzyka

Foto: Rzeczpospolita

Od jakiegoś czasu mówi się o rynku pracownika, a nie pracodawcy. - Wymusza to zmiany podejścia w ofertach, które kierujemy do pracowników – mówiła Solarek. - Dla młodego pokolenia wkraczającego na rynek pracy pieniądze nie są jedynym istotnym czynnikiem. Ważna jest atmosfera pracy, możliwość rozwoju, kultura organizacyjna firmy – tłumaczyła.

Przyznała, że Polska zmaga się z dużym problemem demograficznym. - Jako biznes zdajemy sobie sprawę, że aby rozwój Polski mógł być prowadzony w sposób zrównoważony i stabilny, ważne są inwestycje w kapitał ludzki – zaznaczyła.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Praca
Firmowy Mikołaj częściej zaprosi pracowników na świąteczną imprezę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Praca
AI ułatwi pracę menedżera i przyspieszy karierę juniora
Praca
Przybywa doświadczonych specjalistów wśród freelancerów
Praca
Europejski kraj podnosi wiek emerytalny. Zmiany już od 1 stycznia 2025
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Praca
Kobieta pracująca żadnej pracy się nie boi!