Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Anna Solarek: Polki boją się ryzyka

Dajemy kobietom narzędzia, które pozwolą im swobodnie poruszać się na rynku pracy – mówi Anna Solarek, dyrektor korporacyjny Coca Cola Poland.

Aktualizacja: 24.11.2016 13:34 Publikacja: 24.11.2016 10:48

#RZECZoBIZNESIE: Anna Solarek: Polki boją się ryzyka

Foto: Rzeczpospolita

Od jakiegoś czasu mówi się o rynku pracownika, a nie pracodawcy. - Wymusza to zmiany podejścia w ofertach, które kierujemy do pracowników – mówiła Solarek. - Dla młodego pokolenia wkraczającego na rynek pracy pieniądze nie są jedynym istotnym czynnikiem. Ważna jest atmosfera pracy, możliwość rozwoju, kultura organizacyjna firmy – tłumaczyła.

Przyznała, że Polska zmaga się z dużym problemem demograficznym. - Jako biznes zdajemy sobie sprawę, że aby rozwój Polski mógł być prowadzony w sposób zrównoważony i stabilny, ważne są inwestycje w kapitał ludzki – zaznaczyła.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Praca
Szefowie zachodnich firm stawiają na inwestycje w AI
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Reklama
Reklama