Reklama
Rozwiń
Reklama

Blue Monday, czyli jak sztuczka PR stała się wymówką dla malkontentów

To dzisiaj, 15 stycznia ma przypadać najbardziej przygnębiający dzień roku - Blue Monday, który wyznacza brytyjski psycholog, Cliff Arnall. Teoretycznie mamy więc prawo czuć się dzisiaj źle, choć sam autor określenia twierdzi, że w ten sposób chciał zmobilizować ludzi do działania…

Publikacja: 15.01.2018 11:19

Blue Monday, czyli jak sztuczka PR stała się wymówką dla malkontentów

Foto: Flickr, fot. fakelvis

Poniedziałki, gdy po weekendzie wracamy do pracy, dla większości są dość trudne. Jednak najtrudniejszy do przeżycia i najbardziej przygnębiający w roku jest na północnej półkuli trzeci poniedziałek stycznia - twierdzi Cliff Arnall, walijski psycholog, który od 2005 r. co roku określa dokładny termin Blue Monday. Bo ten przypada w niektórych latach na drugi albo czwarty poniedziałek- tak było w 2016 r., gdy najbardziej smętny dzień roku wyznaczono na 25 stycznia.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Praca
Szefowie zachodnich firm stawiają na inwestycje w AI
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Reklama
Reklama