Aktualizacja: 02.06.2015 22:00 Publikacja: 02.06.2015 22:00
Już prawie co drugi pracodawca ma strategię budowania swojego wizerunku, czyli employer brandingu.
Foto: Bloomberg
Kolejne 27 proc. firm strategii Employer Brandingu (EB) jeszcze nie ma, ale już nad nią pracuje – wynika z najnowszego raportu firmy doradczej HRM Institute, który powstał na podstawie badania 214 przedsiębiorstw. Jego wyniki oznaczają, że już niemal 80 proc. firm nie tylko myśli o budowaniu swojej marki na rynku pracy, ale także podchodzi do tego strategicznie.
Anna Macnar, szefowa HRM Institute, potwierdza, że polscy pracodawcy coraz częściej zaczynają traktować EB jako element swojej strategii. A jeśli nawet nie mają takiego strategicznego podejścia i ograniczają się do doraźnych kampanii wizerunkowych (nierzadko połączonych z kampaniami rekrutacyjnymi), coraz częściej są to przemyślane działania.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas