Reklama
Rozwiń
Reklama

Rynek zmusza polskie firmy do inwestycji w employer branding

Już prawie co drugi pracodawca ma strategię budowania swojego wizerunku, czyli Employer Brandingu.

Publikacja: 02.06.2015 22:00

Już prawie co drugi pracodawca ma strategię budowania swojego wizerunku, czyli employer brandingu.

Już prawie co drugi pracodawca ma strategię budowania swojego wizerunku, czyli employer brandingu.

Foto: Bloomberg

Kolejne 27 proc. firm strategii Employer Brandingu (EB) jeszcze nie ma, ale już nad nią pracuje – wynika z najnowszego raportu firmy doradczej HRM Institute, który powstał na podstawie badania 214 przedsiębiorstw. Jego wyniki oznaczają, że już niemal 80 proc. firm nie tylko myśli o budowaniu swojej marki na rynku pracy, ale także podchodzi do tego strategicznie.

Anna Macnar, szefowa HRM Institute, potwierdza, że polscy pracodawcy coraz częściej zaczynają traktować EB jako element swojej strategii. A jeśli nawet nie mają takiego strategicznego podejścia i ograniczają się do doraźnych kampanii wizerunkowych (nierzadko połączonych z kampaniami rekrutacyjnymi), coraz częściej są to przemyślane działania.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Praca
AI zmienia już pracę specjalistów i menedżerów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Praca
Samotność niszczy gospodarkę po cichu. Pracownicy dotknięci poczuciem izolacji
Praca
Zbyt rzadko czujemy się w pracy doceniani, zbyt często dyskryminowani
Praca
Wyższe normy etyczne firm nie zawsze chronią pracowników
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Praca
Menedżerowie przeceniają zaangażowanie pracowników
Reklama
Reklama