Aktualizacja: 01.03.2016 21:00 Publikacja: 01.03.2016 21:00
Foto: 123RF
Niemal połowa polskich pracowników i menedżerów zatrzymuje się podczas podróży służbowych w dobrych cztero-, pięciogwiazdkowych hotelach – wynika ze styczniowego badania największej austriackiej grupy hotelowej Vienna House. Według niego, chociaż celem podróży służbowej nie jest wypoczynek, Polacy w delegacji zwracają uwagę na standard i jakość usług w miejscu zakwaterowania.
To także kwestia warunków do pracy – zdecydowana większość z ponad 200 uczestników ankiety przyznaje, że podczas delegacji pracuje w hotelu (najczęściej we własnym pokoju). Nic więc dziwnego, że jednym z najważniejszych udogodnień (dla 58 proc. badanych) jest dostęp do darmowego Wi-Fi (co nie zawsze zapewniają hotele niższej klasy). – Podróżujący służbowo przenoszą swoje biuro do hotelu, dlatego tak ważna jest dla nich lokalizacja, dostępność Wi-Fi i przyjazna atmosfera, która sprzyja efektywnej pracy i spotkaniom biznesowym – podkreśla Katarzyna Niezgoda, dyrektor rozwoju Vienna House w Polsce.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas