Niemal połowa polskich pracowników i menedżerów zatrzymuje się podczas podróży służbowych w dobrych cztero-, pięciogwiazdkowych hotelach – wynika ze styczniowego badania największej austriackiej grupy hotelowej Vienna House. Według niego, chociaż celem podróży służbowej nie jest wypoczynek, Polacy w delegacji zwracają uwagę na standard i jakość usług w miejscu zakwaterowania.
To także kwestia warunków do pracy – zdecydowana większość z ponad 200 uczestników ankiety przyznaje, że podczas delegacji pracuje w hotelu (najczęściej we własnym pokoju). Nic więc dziwnego, że jednym z najważniejszych udogodnień (dla 58 proc. badanych) jest dostęp do darmowego Wi-Fi (co nie zawsze zapewniają hotele niższej klasy). – Podróżujący służbowo przenoszą swoje biuro do hotelu, dlatego tak ważna jest dla nich lokalizacja, dostępność Wi-Fi i przyjazna atmosfera, która sprzyja efektywnej pracy i spotkaniom biznesowym – podkreśla Katarzyna Niezgoda, dyrektor rozwoju Vienna House w Polsce.