Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 01.03.2016 21:00 Publikacja: 01.03.2016 21:00
Foto: 123RF
Niemal połowa polskich pracowników i menedżerów zatrzymuje się podczas podróży służbowych w dobrych cztero-, pięciogwiazdkowych hotelach – wynika ze styczniowego badania największej austriackiej grupy hotelowej Vienna House. Według niego, chociaż celem podróży służbowej nie jest wypoczynek, Polacy w delegacji zwracają uwagę na standard i jakość usług w miejscu zakwaterowania.
To także kwestia warunków do pracy – zdecydowana większość z ponad 200 uczestników ankiety przyznaje, że podczas delegacji pracuje w hotelu (najczęściej we własnym pokoju). Nic więc dziwnego, że jednym z najważniejszych udogodnień (dla 58 proc. badanych) jest dostęp do darmowego Wi-Fi (co nie zawsze zapewniają hotele niższej klasy). – Podróżujący służbowo przenoszą swoje biuro do hotelu, dlatego tak ważna jest dla nich lokalizacja, dostępność Wi-Fi i przyjazna atmosfera, która sprzyja efektywnej pracy i spotkaniom biznesowym – podkreśla Katarzyna Niezgoda, dyrektor rozwoju Vienna House w Polsce.
Początek wakacji to start intensywnego sezonu urlopowego polskich pracowników, którzy latem najczęściej decydują...
Kobiety częściej niż mężczyźni pracują blisko domu. Nie dojeżdża lub ma do pokonania mniej niż 5 km prawie połow...
Napięcia geopolityczne i zaburzenia w globalnej wymianie handlowej ograniczą w tym roku tempo wzrostu zatrudnien...
Krajowy lider rekrutacji online celuje w 1,4 mld zł przychodów w 2030 roku i to rosnąc organicznie. Tempo wzrost...
Większym wyzwaniem niż podawanie widełek wynagrodzenia w ofertach pracy będzie obowiązek ujawniania pracownikom...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas