Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.02.2021 16:07 Publikacja: 18.02.2021 14:54
Foto: © European Union 2021 - Source: EP / Riccardo Pareggiani
Niemiecki oddział Greenpeace postuluje wprowadzenie zakazu reklamy mięsa. "Zakaz mógłby pomóc w ograniczeniu spożycia mięsa" - argumentuje organizacja, według której ograniczenie produkcji mięsa ma kluczowe znaczenie w sytuacji kryzysu klimatycznego.
W zamieszczonym w niemieckim serwisie Greenpeace komunikacie przedstawiona jako ekspertka organizacji ds. rolnictwa Stephanie Töwe przekonuje, że "każdy, kto chce chronić klimat, środowisko i nasze zdrowie przed zgubnymi konsekwencjami działania przemysłu mięsnego nie może już dłużej pozwalać na reklamowanie mięsa".
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Nie sądzę, żebym znalazł tam coś ciekawego - tak prezes PiS Jarosław Kaczyński odpowiedział na konferencji praso...
Maciej Berek, minister nadzoru nad wdrażaniem polityki rządu w Polsce, na konferencji prasowej przedstawił prior...
– Te słowa muszą budzić nasz niepokój – powiedział rzecznik rządu Adam Szłapka, pytany o wypowiedź prezydenta US...
Dymisja wiceprezydenta, ostre słowa od parlamentarzystów, zarzuty od opozycyjnych radnych – odrzucając uchwałę o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas