Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.02.2021 16:07 Publikacja: 18.02.2021 14:54
Foto: © European Union 2021 - Source: EP / Riccardo Pareggiani
Niemiecki oddział Greenpeace postuluje wprowadzenie zakazu reklamy mięsa. "Zakaz mógłby pomóc w ograniczeniu spożycia mięsa" - argumentuje organizacja, według której ograniczenie produkcji mięsa ma kluczowe znaczenie w sytuacji kryzysu klimatycznego.
W zamieszczonym w niemieckim serwisie Greenpeace komunikacie przedstawiona jako ekspertka organizacji ds. rolnictwa Stephanie Töwe przekonuje, że "każdy, kto chce chronić klimat, środowisko i nasze zdrowie przed zgubnymi konsekwencjami działania przemysłu mięsnego nie może już dłużej pozwalać na reklamowanie mięsa".
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
- Największym problemem w dyskusji o nocnej prohibicji w Warszawie jest upolitycznienie tego tematu – mówił w po...
Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński domaga się przeniesienia lokalizacji Ambasady Federacji Rosyjs...
Są wyniki najnowszego sondażu preferencji partyjnych United Surveys na zlecenie Wirtualnej Polski. W porównaniu...
„Prezydent RP wciąż oczekuje na precyzyjny meldunek w tej sprawie” - pisał na swoim profilu na X BBN 16 września...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas