Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.02.2021 16:07 Publikacja: 18.02.2021 14:54
Foto: © European Union 2021 - Source: EP / Riccardo Pareggiani
Niemiecki oddział Greenpeace postuluje wprowadzenie zakazu reklamy mięsa. "Zakaz mógłby pomóc w ograniczeniu spożycia mięsa" - argumentuje organizacja, według której ograniczenie produkcji mięsa ma kluczowe znaczenie w sytuacji kryzysu klimatycznego.
W zamieszczonym w niemieckim serwisie Greenpeace komunikacie przedstawiona jako ekspertka organizacji ds. rolnictwa Stephanie Töwe przekonuje, że "każdy, kto chce chronić klimat, środowisko i nasze zdrowie przed zgubnymi konsekwencjami działania przemysłu mięsnego nie może już dłużej pozwalać na reklamowanie mięsa".
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
To Platforma zjadłaby Hołownię, a nie odwrotnie – prof. Bartłomiej Biskup komentuje możliwe rozstanie Polski 205...
Choć rzesze komentatorów starają się nadać sens temu, co się dzieje w polityce, to dominuje przypadek, emocje i...
Coraz bliżej zapowiadanej rekonstrukcji rządu. Ale z naszych ustaleń wynika, że w rządzie i samej Platformie Oby...
Sławomir Mentzen znów będzie pił piwo, tym razem z politykami i to przez całe lato. Nie ze wszystkimi jednak, bo...
Decyzja Andrzeja Dudy o ułaskawieniu Roberta Bąkiewicza to gest podważający autorytet państwa i wspierający prze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas