Szułdrzyński: Fundacja billboardowa

To już oficjalne: kampania billboardowa prowadzona na zlecenie Polskiej Fundacji Narodowej przez spółkę współpracowników Beaty Szydło, którzy jeszcze do wakacji pracowali w Kancelarii Premiera, została zlecona przez polski rząd.

Publikacja: 18.09.2017 19:34

Szułdrzyński: Fundacja billboardowa

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Taką ostateczną wersję przedstawiają od kilku dni politycy PiS. Wersja ta obowiązuje w tym tygodniu, ponieważ w zeszłym obowiązywała inna, która głosiła, że ani rząd, ani Prawo i Sprawiedliwość nie mają z tą kampanią absolutnie nic wspólnego.

Nie ma się co do tego jednak przywiązywać, ponieważ może się okazać, że za parę dni będzie obowiązywać jeszcze coś innego, np. że to czyjaś prywatna inicjatywa. Pewne jest tylko, iż politycy PiS będą mieli pretensje do mediów o to, że podają fake newsy dotyczące kampanii – tak jak to miało miejsce w ubiegłym tygodniu, gdy na zwołanej przez partię konferencji prasowej dezinformacją nazwano powtarzanie kwoty 19 mln zł, którą podał... prezes Polskiej Fundacji Narodowej i warszawski działacz PiS w jednej osobie. Okazuje się więc, że to, co dziś jest fake newsem, już jutro może się okazać oficjalną linią partii, i na odwrót.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Polityka
Radosław Sikorski reaguje na słowa Grzegorza Brauna. „Nienawiść rasowa kończy się komorami gazowymi”
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Polityka
Sondaż: Polacy chcą referendum ws. nielegalnej migracji
Polityka
Sondaż: Tak Polacy oceniają sposób sprawowania funkcji marszałka Sejmu przez Szymona Hołownię
Polityka
KO i PiS mogą liczyć na niemal identyczne poparcie? Wyniki nowego sondażu partyjnego
Polityka
PiS uderzy w regionach. Referenda lokalne mają pokazać korozję i słabość władzy PO
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama