Szułdrzyński: Fundacja billboardowa

To już oficjalne: kampania billboardowa prowadzona na zlecenie Polskiej Fundacji Narodowej przez spółkę współpracowników Beaty Szydło, którzy jeszcze do wakacji pracowali w Kancelarii Premiera, została zlecona przez polski rząd.

Publikacja: 18.09.2017 19:34

Szułdrzyński: Fundacja billboardowa

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Taką ostateczną wersję przedstawiają od kilku dni politycy PiS. Wersja ta obowiązuje w tym tygodniu, ponieważ w zeszłym obowiązywała inna, która głosiła, że ani rząd, ani Prawo i Sprawiedliwość nie mają z tą kampanią absolutnie nic wspólnego.

Nie ma się co do tego jednak przywiązywać, ponieważ może się okazać, że za parę dni będzie obowiązywać jeszcze coś innego, np. że to czyjaś prywatna inicjatywa. Pewne jest tylko, iż politycy PiS będą mieli pretensje do mediów o to, że podają fake newsy dotyczące kampanii – tak jak to miało miejsce w ubiegłym tygodniu, gdy na zwołanej przez partię konferencji prasowej dezinformacją nazwano powtarzanie kwoty 19 mln zł, którą podał... prezes Polskiej Fundacji Narodowej i warszawski działacz PiS w jednej osobie. Okazuje się więc, że to, co dziś jest fake newsem, już jutro może się okazać oficjalną linią partii, i na odwrót.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Polityka
Wybory do Sejmu, jeśli rządzący przegrają wybory prezydenckie? Znamy zdanie Polaków
Polityka
Będzie nowe święto państwowe. Na pamiątkę krwawej niedzieli na Wołyniu
Polityka
Doradca Andrzeja Dudy pojawił się na wiecu Sławomira Mentzena
Polityka
Nawrocki u Trumpa. Czy to zmieni kampanię prezydencką?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Polityka
Machcewicz o Nawrockim: Człowiek niezwykle brutalny, mam nadzieję, że nie wygra
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne