Reklama
Rozwiń
Reklama

Każdy będzie oglądał pornografIę

Najnowsze badania pokazują wyraźnie, że mózgi kobiet reagują na zdjęcia i filmy pornograficzne w bardzo podobny sposób co mózgi mężczyzn, jeśli materiały prezentują to, co je podnieca.

Publikacja: 27.12.2024 15:03

Precyzyjnie targetowana oferta sprawia, że panie nie muszą już oglądać porno dla panów. Ryzyko zobac

Precyzyjnie targetowana oferta sprawia, że panie nie muszą już oglądać porno dla panów. Ryzyko zobaczenia czegoś nieprzyjemnego jest zminimalizowane, a to, co widzą, coraz lepiej trafia w ich potrzeby

Foto: shutterstock

Żeby znaleźć odpowiedź, musiałem sprawdzić, czy wraz z rozwojem internetu i zwiększającą się dostępnością pornografii korzysta z niej coraz więcej osób. Przeszukałem najpierw archiwa naukowe. Dzięki internetowi znalezienie wszelkich potencjalnie wartościowych prac naukowych zajęło mi zaledwie kilka godzin. W latach dziewięćdziesiątych trwałoby to zapewne kilka lat, gdyż musiałbym pisać do bibliotek i do różnych autorów z prośbą o kopie ich prac. Po kolejnych kilku tygodniach potrzebnych na przeczytanie wszystkiego, co znalazłem, ze zdziwieniem odkryłem, że w żadnym ze stu dziewięćdziesięciu sześciu krajów świata naukowcy nie prowadzili systematycznych badań monitorujących popularność pornografii w ciągu wielu lat.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
„The Smashing Machine”: Chleb, igrzyska i anatomia bólu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Plus Minus
„Bezcenny pakunek”: Dar od Boga Pociągu Towarowego
Plus Minus
„Tajemniczy pociąg”: Kafka jedzie pociągiem
Plus Minus
„Skarbek”: Porażka agentki
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Dr Agnieszka Tambor: Kibicuję polskiemu kinu
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama