„Czysty wymysł. Jak japońska popkultura podbiła świat”: Skąd się wzięła słynna kotka

Matt Alt opisuje, jak powstawały słynne towary eksportowe Japonii. Koncentruje się na tych rozrywkowych, takich jak tamagotchi i karaoke.

Publikacja: 22.12.2023 17:00

„Czysty wymysł. Jak japońska popkultura podbiła świat”: Skąd się wzięła słynna kotka

Foto: mat.pras.

Fascynacja Japonią zaczęła się u Matta Alta, amerykańskiego dziennikarza, od japońskiej zabawki robota. Dziś od 30 lat mieszka w Tokio i na co dzień zajmuje się tłumaczeniem japońskich gier, komiksów, filmów i animacji. Zadebiutował wspólnie z żoną Japonką książkami na temat tajemniczych potworów, duchów i zjawisk paranormalnych w kulturze japońskiej. W Polsce ukazuje się drugie, poprawione wydanie jego ostatniej książki pt. „Czysty wymysł. Jak japońska popkultura podbiła świat”.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Plus Minus
Chińskie marzenie
Plus Minus
Jarosław Flis: Byłoby dobrze, żeby błędy wyborcze nie napędzały paranoi
Plus Minus
„Aniela” na Netlfiksie. Libki kontra dziewczyny z Pragi
Plus Minus
„Jak wytresować smoka” to wierna kopia animacji sprzed 15 lat
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
gra
„Byczy Baron” to nowa, bycza wersja bardzo dobrej gry – „6. bierze!”