Reklama

„Czysty wymysł. Jak japońska popkultura podbiła świat”: Skąd się wzięła słynna kotka

Matt Alt opisuje, jak powstawały słynne towary eksportowe Japonii. Koncentruje się na tych rozrywkowych, takich jak tamagotchi i karaoke.

Publikacja: 22.12.2023 17:00

„Czysty wymysł. Jak japońska popkultura podbiła świat”: Skąd się wzięła słynna kotka

Foto: mat.pras.

Fascynacja Japonią zaczęła się u Matta Alta, amerykańskiego dziennikarza, od japońskiej zabawki robota. Dziś od 30 lat mieszka w Tokio i na co dzień zajmuje się tłumaczeniem japońskich gier, komiksów, filmów i animacji. Zadebiutował wspólnie z żoną Japonką książkami na temat tajemniczych potworów, duchów i zjawisk paranormalnych w kulturze japońskiej. W Polsce ukazuje się drugie, poprawione wydanie jego ostatniej książki pt. „Czysty wymysł. Jak japońska popkultura podbiła świat”.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
„The Smashing Machine”: Chleb, igrzyska i anatomia bólu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Plus Minus
„Bezcenny pakunek”: Dar od Boga Pociągu Towarowego
Plus Minus
„Tajemniczy pociąg”: Kafka jedzie pociągiem
Plus Minus
„Skarbek”: Porażka agentki
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Dr Agnieszka Tambor: Kibicuję polskiemu kinu
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama