Reklama

Kataryna: Nagroda Hieny Roku

Mateusz Morawiecki: „Medialny atak na rodzinę Pani Premier Beaty Szydło to bezpardonowa próba podeptania godności drugiego człowieka. Takie nagonki powinny spotkać się z bezwzględnym i powszechnym napiętnowaniem. Także ze strony środowiska dziennikarskiego”.

Publikacja: 06.01.2023 08:00

Kataryna: Nagroda Hieny Roku

Foto: PAP/Marcin Bielecki

Tak premier komentował niedawno nadmierne zainteresowanie mediów życiem prywatnym i zawodowym Tymoteusza Szydło. Syn ówczesnej premier był wtedy dojrzałym mężczyzną, który po prostu zmienił swoje życiowe plany po tym, gdy jego powołanie do kapłaństwa okazało się niewystarczająco mocne. I choć dla Beaty Szydło ta zmiana była politycznie, a może i prywatnie niekorzystna, to sam Tymoteusz Szydło zachował się uczciwie wobec siebie, wiernych i Kościoła, a o zainteresowanie mediów swoim życiem może mieć pretensje wyłącznie do siebie, bo wcześniej pozwolił je wykorzystać do ocieplenia wizerunku matki. Na jego mszy prymicyjnej zjawiła się wierchuszka PiS, z samym prezesem na czele, trudno się dziwić ciekawskim, że chcieli wiedzieć, jak żyje były już ksiądz, ale też ta ciekawość trwała chwilę i była niezbyt nachalna. Do tej pory nie wiemy nic o jego życiu prywatnym i chyba nikomu tej wiedzy specjalnie nie trzeba.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
podcast
„Posłuchaj Plus Minus” – Żyjemy w terrorze wolności
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Plus Minus
„K-popowe łowczynie demonów”: Dobro i zło, jakich nie znaliśmy
Plus Minus
„Samotność Janosika. Biografia Marka Perepeczki”: Mężczyzna na dwa tapczany
Plus Minus
„Cronos: Nowy Świt”: Horror w Hucie im. Lenina
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Plus Minus
„Peacemaker”: Żarty się skończyły
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama