Reklama

Krewniak z talentem

Potężny kuzyn w branży muzycznej to dla młodego artysty miecz obosieczny. Przekonał się o tym 21-letni Hykeem Jamaal Carter Jr., krewny Kendricka Lamara, rapera kompletnego zarówno warsztatowo, jak i lirycznie, z dyskografią naszpikowaną krążkami, które przechodziły do klasyki już w dniu premiery.

Publikacja: 23.09.2021 21:13

Krewniak z talentem

Foto: materiały prasowe

Choć Baby Keem wypuszczał mixtape'y i EP-ki oraz błyszczał przy współtworzeniu muzyki do filmu „Czarna Pantera" oraz albumu „Crash Talk" Schoolboya Q, to i tak wszystko sprowadzano do nepotyzmu ze strony Kendricka Lamara. By ten stan rzeczy przełamać, potrzeba było albumu z mocnym autorskim sznytem. W końcu go dostaliśmy.

Jednocześnie „The Melodic Blue" Keema ilustruje przemiany, jakie dokonały się na przestrzeni ostatniej dekady w rapie. Materiał można określić jako wielowarstwową hybrydę, w której mieszają się okrzepłe prądy, brzmieniowe aktualności oraz elementy z innych uniwersów muzycznych. Czasem można odnieść wrażenie, że mamy do czynienia ze skrupulatnie rozpisaną sztuką teatralną z częstymi zmianami kostiumów. Tylko w jednym momencie wydaje się ona przeszarżowana – gdy utwór „durag activity" zbytnio zbliża się stylistycznie do Travisa Scotta, który jest w nim gościem.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
podcast
„Posłuchaj Plus Minus” – Żyjemy w terrorze wolności
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Plus Minus
„K-popowe łowczynie demonów”: Dobro i zło, jakich nie znaliśmy
Plus Minus
„Samotność Janosika. Biografia Marka Perepeczki”: Mężczyzna na dwa tapczany
Plus Minus
„Cronos: Nowy Świt”: Horror w Hucie im. Lenina
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Plus Minus
„Peacemaker”: Żarty się skończyły
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama