Aktualizacja: 06.12.2018 22:28 Publikacja: 07.12.2018 18:00
Foto: AdobeStock
Zdarza mi się jednak w klasach maturalnych zadawać dodatkowe ćwiczenia. Robię to niezbyt często – raz na tydzień lub dwa. Ale te zadania zawsze mają swój cel, nie zadaję z przyzwyczajenia. Zwykle proszę chętnych o wykonanie ćwiczeń umieszczonych na jednej z platform internetowych. Potem na lekcji omawiamy ich błędy. Chcę, aby w ten sposób nauczyli się, jak się uczyć i korzystać z informacji zwrotnej – online od razu otrzymują poprawne odpowiedzi.
Nie wyobrażam sobie, żeby dawać uczniom listę słówek do wkucia i potem z tego odpytywać. Na przyswojenie nowych słów potrzeba czasu, trzeba je przećwiczyć w określonych sytuacjach i kontekstach. Inna nauka nie ma sensu.
Wybitny aktor i reżyser opowieścią o duńskim księciu zaskoczył tych, którzy spodziewali się klasycznego teatru a...
Nie dajcie się zwieść! „Zamęt” nie ma nic wspólnego z „Gwiezdnymi wojnami”!
„Listy” Marii Skłodowskiej-Curie i Alberta Einsteina są książką wyjątkową ze względu na tematy oraz jakość edyto...
„Oszukać przeznaczenie: Więzy krwi” to udany powrót morderczej serii.
W świecie zalanym bylejakością potrzeba miejsc wyznaczających estetyczne standardy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas