Temat goni temat. Kampania wyborcza na karuzeli

Warunki prowadzenia kampanii wyborczej uległy zmianie. Trudno przewidzieć, które zagrania będą skuteczne, a które nie. Tematy przewodnie pojawiają się, by po kilku dniach stracić na znaczeniu. Coraz trudniej przebić się z silnym, trwałym przekazem, który przetrwałby aż do dnia wyborów.

Publikacja: 17.05.2019 10:00

Temat goni temat. Kampania wyborcza na karuzeli

Foto: Forum

Na pozór wszystko jest tak jak dawniej. Politycy wygłaszają płomienne przemowy na konwencjach, kandydaci rozdają ulotki i podróżują po kraju busami oklejonymi ich nazwiskami. Zdjęcia ze spotkań trafiają na Instagrama, Twittera i inne media społecznościowe. Pojawiają się memy i hashtagi. Politycy i komentatorzy ścierają się w programach publicystycznych. Regularnie publikowane są kolejne sondaże – przez jednych krytykowane, przez innych uważane za wiarygodne. Pojawiają się nowe pomysły i postulaty.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Plus Minus
Posłuchaj „Plus Minus”: Kiedyś to byli prezydenci
Plus Minus
„Historia miłosna”: Konserwatysta na lekcjach empatii
Plus Minus
„Polska na prochach”: Siatki pełne recept i leków
Plus Minus
„Ale wtopa”: Test na przyjaźnie
Plus Minus
„Thunderbolts*”: Antybohaterowie z przypadku