Temat goni temat. Kampania wyborcza na karuzeli

Warunki prowadzenia kampanii wyborczej uległy zmianie. Trudno przewidzieć, które zagrania będą skuteczne, a które nie. Tematy przewodnie pojawiają się, by po kilku dniach stracić na znaczeniu. Coraz trudniej przebić się z silnym, trwałym przekazem, który przetrwałby aż do dnia wyborów.

Publikacja: 17.05.2019 10:00

Temat goni temat. Kampania wyborcza na karuzeli

Foto: Forum

Na pozór wszystko jest tak jak dawniej. Politycy wygłaszają płomienne przemowy na konwencjach, kandydaci rozdają ulotki i podróżują po kraju busami oklejonymi ich nazwiskami. Zdjęcia ze spotkań trafiają na Instagrama, Twittera i inne media społecznościowe. Pojawiają się memy i hashtagi. Politycy i komentatorzy ścierają się w programach publicystycznych. Regularnie publikowane są kolejne sondaże – przez jednych krytykowane, przez innych uważane za wiarygodne. Pojawiają się nowe pomysły i postulaty.

Pozostało 96% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Plus Minus
Wielki Gościńcu Litewski – zjem cię!
Plus Minus
Aleksander Hall: Ja bym im tę wódkę w Magdalence darował
Plus Minus
Joanna Szczepkowska: Racja stanu dla PiS leży bardziej po stronie rozbicia UE niż po stronie jej jedności
Plus Minus
Przeciw wykastrowanym powieścidłom
Plus Minus
Pegeerowska norma
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił