Temat goni temat. Kampania wyborcza na karuzeli

Warunki prowadzenia kampanii wyborczej uległy zmianie. Trudno przewidzieć, które zagrania będą skuteczne, a które nie. Tematy przewodnie pojawiają się, by po kilku dniach stracić na znaczeniu. Coraz trudniej przebić się z silnym, trwałym przekazem, który przetrwałby aż do dnia wyborów.

Publikacja: 17.05.2019 10:00

Temat goni temat. Kampania wyborcza na karuzeli

Foto: Forum

Na pozór wszystko jest tak jak dawniej. Politycy wygłaszają płomienne przemowy na konwencjach, kandydaci rozdają ulotki i podróżują po kraju busami oklejonymi ich nazwiskami. Zdjęcia ze spotkań trafiają na Instagrama, Twittera i inne media społecznościowe. Pojawiają się memy i hashtagi. Politycy i komentatorzy ścierają się w programach publicystycznych. Regularnie publikowane są kolejne sondaże – przez jednych krytykowane, przez innych uważane za wiarygodne. Pojawiają się nowe pomysły i postulaty.

Pozostało 96% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Plus Minus
„Ilustrownik. Przewodnik po sztuce malarskiej": Złoto na palecie, czerń na płótnie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Plus Minus
„Indiana Jones and the Great Circle”: Indiana Jones wiecznie młody
Plus Minus
„Lekcja gry na pianinie”: Duchy zmarłych przodków
Plus Minus
„Odwilż”: Handel ludźmi nad Odrą
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Plus Minus
Gość "Plusa Minusa" poleca. Artur Urbanowicz: Eksperyment się nie udał