Reklama

W nowych trendach wystroju wnętrz króluje etno

Design, cokolwiek to słowo znaczy, jest modny. Lampa, krzesło, kanapa czy gadżet mają być drogie, widoczne i z nazwiskiem kogoś znanego.

Aktualizacja: 26.12.2016 23:01 Publikacja: 22.12.2016 15:30

Ażurowy motyw wycinanki ścian polskiego pawilonu na Expo w Szanghaju w 2010 roku.

Ażurowy motyw wycinanki ścian polskiego pawilonu na Expo w Szanghaju w 2010 roku.

Foto: View Pictures/UIG via Getty Images

Antyki są niemodne, westchnął ponuro znajomy antykwariusz, który jeszcze do niedawna z powodzeniem sprzedawał w internecie polskie meble dziewiętnastowieczne, ze szczególnym uwzględnieniem biedermeieru. Dzisiaj interes spsiał.

– Piękny mebel już się nie podoba, wszyscy chcą teraz mieć w domu design. Nieważne co, byle z nazwiskiem. Widziała pani stołek Zięty? Czy sam fakt, że coś wygląda, jakby spadł na to meteoryt o wadze dwóch ton, upoważnia, żeby kosztowało dwa tysiące?

Pozostało jeszcze 97% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Brat”: Bez znieczulenia
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Plus Minus
„Twoja stara w stringach”: Niegrzeczne karteczki
Plus Minus
„Sygnaliści”: Nieoczekiwana zmiana zdania
Plus Minus
„Ta dziewczyna”: Kwestia perspektywy
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Plus Minus
Gość „Plusa Minusa” poleca. Hanna Greń: Fascynujące eksperymenty
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama