W nowych trendach wystroju wnętrz króluje etno

Design, cokolwiek to słowo znaczy, jest modny. Lampa, krzesło, kanapa czy gadżet mają być drogie, widoczne i z nazwiskiem kogoś znanego.

Aktualizacja: 26.12.2016 23:01 Publikacja: 22.12.2016 15:30

Ażurowy motyw wycinanki ścian polskiego pawilonu na Expo w Szanghaju w 2010 roku.

Ażurowy motyw wycinanki ścian polskiego pawilonu na Expo w Szanghaju w 2010 roku.

Foto: View Pictures/UIG via Getty Images

Antyki są niemodne, westchnął ponuro znajomy antykwariusz, który jeszcze do niedawna z powodzeniem sprzedawał w internecie polskie meble dziewiętnastowieczne, ze szczególnym uwzględnieniem biedermeieru. Dzisiaj interes spsiał.

– Piękny mebel już się nie podoba, wszyscy chcą teraz mieć w domu design. Nieważne co, byle z nazwiskiem. Widziała pani stołek Zięty? Czy sam fakt, że coś wygląda, jakby spadł na to meteoryt o wadze dwóch ton, upoważnia, żeby kosztowało dwa tysiące?

Pozostało 97% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: AI. Czy Europa ma problem z konkurencyjnością?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Plus Minus
„Psy gończe”: Dużo gadania, mało emocji
Plus Minus
„Miasta marzeń”: Metropolia pełna kafelków
Plus Minus
„Kochany, najukochańszy”: Miłość nie potrzebuje odpowiedzi
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Plus Minus
„Masz się łasić. Mobbing w Polsce”: Mobbing narodowy