Reklama
Rozwiń
Reklama

W nowych trendach wystroju wnętrz króluje etno

Design, cokolwiek to słowo znaczy, jest modny. Lampa, krzesło, kanapa czy gadżet mają być drogie, widoczne i z nazwiskiem kogoś znanego.

Aktualizacja: 26.12.2016 23:01 Publikacja: 22.12.2016 15:30

Ażurowy motyw wycinanki ścian polskiego pawilonu na Expo w Szanghaju w 2010 roku.

Ażurowy motyw wycinanki ścian polskiego pawilonu na Expo w Szanghaju w 2010 roku.

Foto: View Pictures/UIG via Getty Images

Antyki są niemodne, westchnął ponuro znajomy antykwariusz, który jeszcze do niedawna z powodzeniem sprzedawał w internecie polskie meble dziewiętnastowieczne, ze szczególnym uwzględnieniem biedermeieru. Dzisiaj interes spsiał.

– Piękny mebel już się nie podoba, wszyscy chcą teraz mieć w domu design. Nieważne co, byle z nazwiskiem. Widziała pani stołek Zięty? Czy sam fakt, że coś wygląda, jakby spadł na to meteoryt o wadze dwóch ton, upoważnia, żeby kosztowało dwa tysiące?

Pozostało jeszcze 97% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Janusz Kapusta: 30 lat w „Plusie Minusie”
Plus Minus
„Bugonia”: Planeta ludzi i kosmitów
Plus Minus
„Star Wars: Legends of the Force”: Zbieraj i walcz
Plus Minus
„Bastion”: Barwna katastrofa
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Plus Minus
„Miłość”: Pułapki niezależności
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama