Aktualizacja: 17.12.2016 11:11 Publikacja: 17.12.2016 05:00
Foto: 123RF
Sprawa ma korzenie sięgające jeszcze lat 90. XX wieku, gdy Nike i sportowiec wchodzili na chiński rynek. Zarejestrowano wtedy jako znak towarowy tylko anglojęzyczną wersję nazwiska koszykarza. Dzięki temu Qiaodan mogło później nie tylko dość swobodnie używać chińskiej wersji nazwiska jako marki, ale nawet przechwyciło prawa do używania charakterystycznej sylwetki Jumpmana.
W przypadku podejrzenia naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych przez posła opozycji prezes UODO zadzia...
Tylko powtórzenie konkursów w otwartym trybie przed legalną KRS, z prawem każdego uczestnika, w tym neosędziego,...
Azjatyckie firmy mogą tracić dostęp do kluczowych przetargów publicznych. To przełomowy moment dla rynku inwesty...
Blokada Trybunału Konstytucyjnego przez rząd będzie miała dalsze, nieprzewidywalne konsekwencje.
Przedsiębiorcy zapamiętają to, że Zjednoczona Prawica najpierw skomplikowała im działalność Polskim Ładem, a pot...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas