Aktualizacja: 14.01.2018 20:08 Publikacja: 14.01.2018 20:00
Foto: 123RF
Tej odwagi zabrakło posłom, którzy w ustawie o elektromobilności i paliwach alternatywnych zlikwidowali możliwość pobierania przez samorządy opłat za wjazd do specjalnych stref dla nieuprawnionych aut. Tym samym nie dano samorządom skutecznych narzędzi do tworzenia w miastach stref czystego transportu, dostępnych tylko dla pojazdów zasilanych paliwami nieprzyczyniającymi się do zanieczyszczeń powietrza.
Przyjęta przez Sejm ustawa niewątpliwie nadaje natomiast kierunek rozwoju elektromobilności w Polsce – budowa publicznej infrastruktury ładowania e-aut, a także szereg ułatwień dla pojazdów o napędzie elektrycznym (m.in. możliwość poruszania się po buspasach, zwolnienie z akcyzy) powinny upowszechnić w naszym kraju samochody nisko- i zeroemisyjne.
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
Konsumenci nie musieliby czekać aż do maja 2025 r. na obniżkę ceny kredytu, gdyby nie falstart z cięciem stóp pr...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas