Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2018 20:35 Publikacja: 03.07.2018 21:00
Foto: Fotorzepa, Roman Bosiacki
Po pierwsze, to najzdrowszy z możliwych biznesowych układów. Dwie firmy o zasięgu międzynarodowym, z uzupełniającą się ofertą łączą się w konglomerat, który może zaoferować klientom wszystko, co mieści się pod hasłem transport publiczny. Pociągi, tramwaje, autobusy, trolejbusy, wagony metra – nie ma przetargu, w którym nie da się złożyć oferty. To, jak mówi dr Michał Beim z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, powrót do tradycji koncernów autobusowo-kolejowo-tramwajowych, których w Europie wiele lat nie było.
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas