Aktualizacja: 03.07.2018 20:35 Publikacja: 03.07.2018 21:00
Foto: Fotorzepa, Roman Bosiacki
Po pierwsze, to najzdrowszy z możliwych biznesowych układów. Dwie firmy o zasięgu międzynarodowym, z uzupełniającą się ofertą łączą się w konglomerat, który może zaoferować klientom wszystko, co mieści się pod hasłem transport publiczny. Pociągi, tramwaje, autobusy, trolejbusy, wagony metra – nie ma przetargu, w którym nie da się złożyć oferty. To, jak mówi dr Michał Beim z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, powrót do tradycji koncernów autobusowo-kolejowo-tramwajowych, których w Europie wiele lat nie było.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Zwolnienie z podatku bankowego kredytów dla firm, emisja obligacji infrastrukturalnych gwarantowanych majątkiem...
Nawet jeśli ostatnie wydarzenia na Półwyspie Iberyjskim nie były skutkiem wrogiej działalności, to pokazały pote...
Polsce brakuje koordynatora transformacji regionów węglowych. Czas ucieka, a wraz z nim mogą uciec pieniądze.
Koniec lania wody. Wyborcy nie interesuje, czy przyszły prezydent uprawia jogging czy boks. Od kandydata/kandyda...
Jeśli chcemy budować silną armię, to musimy zwiększyć jej finansowanie. Jeśli tego nie zrobimy, to powinniśmy… z...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas