Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2018 22:40 Publikacja: 03.07.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Bogatszy (w modele) i nieprzywiązany do jednej marki diler jest w stanie nie tylko zaoferować korzystniejsze warunki kupna auta, ale i lepszy, rozbudowany serwis posprzedażny. Ma łatwiejszy dostęp do części i jest poważniej traktowany przez importera.
W tym dojrzewaniu nie widać jednak rosnącego zamiłowania do ekologii, sprzedaż aut z napędem elektrycznym bądź hybryd nadal jest niewielka, bo są one drogie. A w przypadku e-samochodów dodatkowo polski kierowca nie ma zaufania, że jeśli bateria mu się wyczerpie, to bez problemu doładuje ją w pierwszej napotkanej stacji benzynowej – bo tak nie jest. Państwo, mimo wielu deklaracji, też podchodzi do tego tematu z wielką nieśmiałością, bo ekologicznym kierowcom jako jedyny bonus oferuje jazdę po buspasach, których także jest w miastach jak na lekarstwo.
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas