Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 09.07.2018 21:10 Publikacja: 09.07.2018 21:00
Foto: Adobe Stock
Koszty zwiększania ochrony danych osobowych, zgodnie z wymogami unijnej dyrektywy, okazują się więc niemałe. Pytanie, jakie zyski ma z tego biznes. Na razie, szczerze mówiąc, nikłe lub żadne. Jakoś nikt nie relacjonuje, by dzięki temu wzrosły im przychody czy liczba klientów. Co gorsza, być może nawet liczba klientów czy użytkowników spada (choć może tylko przejściowo), bo – jak można podejrzewać – u większości Polaków RODO przede wszystkim budzi irytację. Że trzeba coś klikać na stronie internetowej, że odpowiadać na dziwne e-maile czy wypełniać jakieś formularze, prosząc o najprostsze informacje (choć formularze zdają się wymysłem tylko instytucji publicznych). Wraz z upływem czasu nerwów może być więcej, bo dyrektywa dotyczy też telekomów, szkół, urzędów, przychodni itp. Strach pomyśleć, co będzie, gdy konieczne stanie się skorzystanie z ich usług.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pakiet gospodarczych propozycji Karola Nawrockiego wygląda na atrakcyjny, ale jest nierealny. Nie dość, że ich r...
Rząd, który bardzo liczył na polityczne korzyści z tytułu uruchomienia KPO, ma w końcu z tego głównie kłopoty. J...
Rząd odtrąbił sukces. Wszak Polska ma być po raz kolejny największym beneficjentem budżetu UE i otrzymać rekordo...
Sukces Osobistego Konta Inwestycyjnego (OKI) powinien leżeć nie tylko w interesie giełdy i rynku kapitałowego, a...
Sankcje na rosyjski LPG są omijane dzięki importowi z Rosji do Polski węglowodorów, które – teoretycznie – miały...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas