Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.10.2020 20:38 Publikacja: 01.10.2020 21:00
Foto: materiały prasowe
Warta jest jedną z najstarszych firm w Polsce. Macie w tym roku okrągły jubileusz. Covid popsuł wam to święto?
3 września obchodziliśmy rocznicę 100 lat działalności. Przed pandemią zastanawialiśmy się, jak będziemy ją świętowali, jak chcemy siebie prezentować z okazji tego jubileuszu. A zdecydowanie jest co wspominać. Warta zawsze była istotną firmą na polskim rynku. W latach 60-tych staliśmy się dla Polaków swoistym oknem na świat, obsługując ubezpieczenia związane z żeglugą morską i transportem lotniczym. Potem, w latach 90-tych, po otwarciu gospodarki, przeszliśmy z pozycji ubezpieczyciela korporacyjnego w biznes detaliczny. Ale najważniejsze dla nas jest to co jest dzisiaj i co jest przed nami. Bo historia jest szalenie ważna, ale najważniejsze jest żeby Warta dalej dobrze się rozwijała. Na tym się skupiamy. Myślimy o innowacjach, o tym w jakim kierunku zmierza świat. I w jaki sposób my, w tym nowym otoczeniu rynkowym, będziemy współpracować z coraz bardziej zaawansowanymi technologicznie klientami.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pomysł ministra Andrzeja Domańskiego nie zadowoli tych, którzy liczyli na skasowanie podatku Belki, ale to krok...
„Niezrozumiałe” wzrosty najważniejszych kryptowalut to symptom szukania nowego sposobu na stabilizację rynków fi...
We Francji szpitale inwestują, pacjenci mają swobodny dostęp do specjalistów, kolejki znacząco się skróciły, a s...
Na temat sporu handlowego USA z resztą świata pisałem już wielokrotnie. Muszę to zrobić jeszcze raz, bo chyba wr...
Polska nigdy jeszcze nie osiągnęła takich postępów w modernizacji swoich sił zbrojnych, jak na przestrzeni ostat...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas