Aktualizacja: 15.03.2015 21:52 Publikacja: 15.03.2015 21:00
Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek
Rz: Sprzedaż płyt przestała wreszcie spadać. Polacy nie tylko chętnie kupują dziś płyty kompaktowe, ale widać także powrót mody na winyle. Skąd się to bierze?
Hirek Wrona: Powodów jest wiele. Już w latach 90. małe, niezależne wytwórnie znowu wzięły się do wydawania muzyki na płytach winylowych. Ich fanom przypadło to do gustu. Kupowali winyle nawet kosztem płyt kompaktowych, które wtedy uważane były za nowoczesne. Można uznać, że to pewien rodzaj snobizmu. Winyl fajnie wygląda. Do tego fani widzieli, że didżeje na imprezach cały czas korzystali z winyli. Było to więc coś ekskluzywnego.
Upadek rządu François Bayrou przypomina, w jak głębokim kryzysie znajduje się dziś jeden z najważniejszych krajó...
Czy także w Polsce na wielkich inwestycjach infrastrukturalnych może się pojawić więcej technologii? Modele sztu...
Siłą „polskiej marki” w świecie ma być specjalistyczna wiedza i umiejętności pracowników, a nie niska cena ich z...
Nową erę kształtują narzędzia przymusu ekonomicznego i technologicznego: cła, sankcje, ataki na łańcuchy dostaw...
Wzajemna nieufność to równia pochyła: najpierw pojawia się niepewność, potem wrogość, wreszcie otwarte starcie....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas