Reklama

Wycisnąć wartość z lokalizacji

Gdy spadają ceny paliwa, właściciele stacji szukają dodatkowych możliwości zarobku. Zmusiła ich do tego sytuacja rynkowa, ale zmiany idą w?ciekawym kierunku.

Publikacja: 29.03.2015 22:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Stacji paliw jest w?Polsce ciągle ponad 6 tys., co na tle nawet największych operatorów handlowych jest wynikiem bardzo dobrym. Wiele z?tych punktów znajduje się w?doskonałych lokalizacjach, a?dodatkowo mają zapewniony stały dopływ klientów, co jest ich największym atutem.

Przed laty wydawało się, że szczytem fantazji na wzbogacenie usług stacji jest otworzenie przy niej sklepu – oferta więcej niż skromna, ceny z?kolei raczej kosmiczne. Nic więc dziwnego, że zakupy robili tam tylko najbardziej zdesperowani klienci. Jednak podejście firm się zmieniało – coraz częściej oddawali prowadzenie sklepu firmie znającej realia handlu spożywczego, mającej też dostęp do lepszych dostawców.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M.Orłowski: Zły nastrój Moody’s
Opinie Ekonomiczne
Piotr Mazurkiewicz: Zakupy po polsku. Globalne trendy mogą się u nas nie sprawdzić
Opinie Ekonomiczne
Skwirowski: Perspektywa ratingu w dół. Nie jestem optymistą
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławiński: Nowe szaty stablecoinów
Opinie Ekonomiczne
Prof. Jan Polowczyk: Polska gościnność kontra weto prezydenta
Reklama
Reklama