Aktualizacja: 29.03.2015 22:00 Publikacja: 29.03.2015 22:00
Piotr Mazurkiewicz
Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek
Stacji paliw jest w?Polsce ciągle ponad 6 tys., co na tle nawet największych operatorów handlowych jest wynikiem bardzo dobrym. Wiele z?tych punktów znajduje się w?doskonałych lokalizacjach, a?dodatkowo mają zapewniony stały dopływ klientów, co jest ich największym atutem.
Przed laty wydawało się, że szczytem fantazji na wzbogacenie usług stacji jest otworzenie przy niej sklepu – oferta więcej niż skromna, ceny z?kolei raczej kosmiczne. Nic więc dziwnego, że zakupy robili tam tylko najbardziej zdesperowani klienci. Jednak podejście firm się zmieniało – coraz częściej oddawali prowadzenie sklepu firmie znającej realia handlu spożywczego, mającej też dostęp do lepszych dostawców.
Zwolnienie z podatku bankowego kredytów dla firm, emisja obligacji infrastrukturalnych gwarantowanych majątkiem...
Nawet jeśli ostatnie wydarzenia na Półwyspie Iberyjskim nie były skutkiem wrogiej działalności, to pokazały pote...
Polsce brakuje koordynatora transformacji regionów węglowych. Czas ucieka, a wraz z nim mogą uciec pieniądze.
Koniec lania wody. Wyborcy nie interesuje, czy przyszły prezydent uprawia jogging czy boks. Od kandydata/kandyda...
Jeśli chcemy budować silną armię, to musimy zwiększyć jej finansowanie. Jeśli tego nie zrobimy, to powinniśmy… z...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas