Reklama

Cały czas wspinamy się na palce

Kolejnym krokiem w rozwoju technologii może być wrzucanie materiałów wideo... w wersji sferycznej - mówi Magdalenie Lemańskiej szef Facebooka w naszym regionie Martin Ott.

Aktualizacja: 22.06.2015 07:16 Publikacja: 21.06.2015 22:00

Cały czas wspinamy się na palce

Foto: materiały prasowe

"Rzeczpospolita": Jak wygląda ten rok reklamie w Europie i w Polsce?  Jaki panuje klimat?

Martin Ott: Myślę, że ogólnie klimat jest bardzo pozytywny, zwłaszcza w reklamie cyfrowej. Do reklamy cyfrowej przekonuje się coraz więcej reklamodawców. Motorem przechodzenia reklamodawców do reklamy internetowej jest reklama mobilna. Nie podajemy liczb w podziale na poszczególne rynki, ale rynek dąży w kierunku cyfrowych narzędzi w zawrotnym tempie i my także zyskujemy na tym trendzie. Główną siłą napędową tego trendu są platformy mobilne.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Druga Japonia i inne zasadzki statystyki
Opinie Ekonomiczne
Nie wysokość, ale jakość. Dlaczego polskie podatki szkodzą gospodarce?
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Dwa lata rządu Tuska. Czas na strategię, euro z Brukseli to za mało
Opinie Ekonomiczne
Gorynia, Hardt, Kośny, Kwarciński, Urbaniec: Ekonomia zamiast polaryzacji
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czy Polska wyjdzie z Unii?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama