Reklama
Rozwiń
Reklama

Cały czas wspinamy się na palce

Kolejnym krokiem w rozwoju technologii może być wrzucanie materiałów wideo... w wersji sferycznej - mówi Magdalenie Lemańskiej szef Facebooka w naszym regionie Martin Ott.

Aktualizacja: 22.06.2015 07:16 Publikacja: 21.06.2015 22:00

Cały czas wspinamy się na palce

Foto: materiały prasowe

"Rzeczpospolita": Jak wygląda ten rok reklamie w Europie i w Polsce?  Jaki panuje klimat?

Martin Ott: Myślę, że ogólnie klimat jest bardzo pozytywny, zwłaszcza w reklamie cyfrowej. Do reklamy cyfrowej przekonuje się coraz więcej reklamodawców. Motorem przechodzenia reklamodawców do reklamy internetowej jest reklama mobilna. Nie podajemy liczb w podziale na poszczególne rynki, ale rynek dąży w kierunku cyfrowych narzędzi w zawrotnym tempie i my także zyskujemy na tym trendzie. Główną siłą napędową tego trendu są platformy mobilne.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama