Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2015 07:16 Publikacja: 21.06.2015 22:00
Foto: materiały prasowe
"Rzeczpospolita": Jak wygląda ten rok reklamie w Europie i w Polsce? Jaki panuje klimat?
Martin Ott: Myślę, że ogólnie klimat jest bardzo pozytywny, zwłaszcza w reklamie cyfrowej. Do reklamy cyfrowej przekonuje się coraz więcej reklamodawców. Motorem przechodzenia reklamodawców do reklamy internetowej jest reklama mobilna. Nie podajemy liczb w podziale na poszczególne rynki, ale rynek dąży w kierunku cyfrowych narzędzi w zawrotnym tempie i my także zyskujemy na tym trendzie. Główną siłą napędową tego trendu są platformy mobilne.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Hutnictwo to strategiczna gałąź gospodarki, której znaczenie, w związku z transformacją energetyczną, będzie tyl...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Etapowe upłynnienie aktywów Skarbu Państwa może przynieść niemałe wpływy do budżetu. I pomóc w przywróceniu zach...
Zmagający się z wieloma zmartwieniami premier przypomniał ostatnio o niezwykłym sukcesie: pod względem siły naby...
Jeśli oszczędności Polaków będą w dalszym ciągu bierne – nie będą inwestowane i nie będą przynosić dochodu – ist...
Zamrożone rosyjskie aktywa to polityczna bomba z opóźnionym zapłonem. Ich blokada wymaga odnawiania co sześć mie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas