Cały czas wspinamy się na palce

Kolejnym krokiem w rozwoju technologii może być wrzucanie materiałów wideo... w wersji sferycznej - mówi Magdalenie Lemańskiej szef Facebooka w naszym regionie Martin Ott.

Aktualizacja: 22.06.2015 07:16 Publikacja: 21.06.2015 22:00

Cały czas wspinamy się na palce

Foto: materiały prasowe

"Rzeczpospolita": Jak wygląda ten rok reklamie w Europie i w Polsce?  Jaki panuje klimat?

Martin Ott: Myślę, że ogólnie klimat jest bardzo pozytywny, zwłaszcza w reklamie cyfrowej. Do reklamy cyfrowej przekonuje się coraz więcej reklamodawców. Motorem przechodzenia reklamodawców do reklamy internetowej jest reklama mobilna. Nie podajemy liczb w podziale na poszczególne rynki, ale rynek dąży w kierunku cyfrowych narzędzi w zawrotnym tempie i my także zyskujemy na tym trendzie. Główną siłą napędową tego trendu są platformy mobilne.

Pozostało 95% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację