Klient pozornie w centrum uwagi

Firmy twierdzą, że znają potrzeby swoich klientów i je zaspokajają. Jednak badania mówią zupełnie coś innego – pisze dyrektor zarządzający Bain & Company.

Publikacja: 21.09.2015 21:00

Jacek Poświata

Jacek Poświata

Foto: materiały prasowe

Wiele firm mówi, że klient jest dla nich najważniejszym aktywem. Słyszymy wypowiedzi prezesów wskazujących klienta jako centrum ich organizacji. Rozmawiamy z wieloma przedstawicielami różnych instytucji, którzy mówią, że prowadzą przeróżne badania opinii klientów i wiedzą, czego ich klienci potrzebują.

W tym samym czasie sami prowadzimy badania lojalności i satysfakcji klientów w kilku branżach w Polsce i widzimy całkowicie inny obraz.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
ArcelorMittal odpowiada Instratowi
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Fidziński: Odrętwiały rynek pracy
Opinie Ekonomiczne
Greenpeace: Strategia PGE, czyli węgiel Schroedingera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Modlin odbudowuje się po PiS-ie
Opinie Ekonomiczne
Monika Różycka: Taniec zamiast rozkazu. O modelach przywództwa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama