Reklama

Nie martwi nas rynek niemiecki

Nie zmieniamy strategii rozwoju w Niemczech po słabnącej sprzedaży, ale na razie wstrzymamy otwarcia 11 sklepów – mówi Piotr Nowjalis, wiceprezes CCC w rozmowie z Maciejem Rudkem.

Publikacja: 24.09.2015 22:00

Nie martwi nas rynek niemiecki

Foto: materiały prasowe

Rz: CCC w sierpniu zanotowało 2,5-proc. spadek przychodów, pierwszy od wielu miesięcy. Czy we wrześniu, jednym z najważniejszych miesięcy w branży, wróciły zwyżki?

Szacujemy, że we wrześniu przychody wzrosną w grupie o 20–30 proc., w zależności od ostatnich dni miesiąca. Nie wszystkie rynki jeszcze mocno ruszyły ze sprzedażą kolekcji jesiennej. Na razie dobrze wygląda ona w sklepach w Polsce i Niemczech, słabiej w krajach wysuniętych bardziej na południe, takich jak Węgry, Słowacja, Czechy i Austria, co jest efektem wysokich temperatur tam panujących.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławiński: Banki centralne to nie GOPR ratujący instytucje, które za nic mają ryzyko systemowe
Opinie Ekonomiczne
Prof. Kołodko: Polak potrafi
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Europa staje się najbezpieczniejszym cmentarzem innowacji
Opinie Ekonomiczne
Nowa geografia kapitału: jak 2025 r. przetasował rynki akcji i dług?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Druga Japonia i inne zasadzki statystyki
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama