Reklama

Nie martwi nas rynek niemiecki

Nie zmieniamy strategii rozwoju w Niemczech po słabnącej sprzedaży, ale na razie wstrzymamy otwarcia 11 sklepów – mówi Piotr Nowjalis, wiceprezes CCC w rozmowie z Maciejem Rudkem.

Publikacja: 24.09.2015 22:00

Nie martwi nas rynek niemiecki

Foto: materiały prasowe

Rz: CCC w sierpniu zanotowało 2,5-proc. spadek przychodów, pierwszy od wielu miesięcy. Czy we wrześniu, jednym z najważniejszych miesięcy w branży, wróciły zwyżki?

Szacujemy, że we wrześniu przychody wzrosną w grupie o 20–30 proc., w zależności od ostatnich dni miesiąca. Nie wszystkie rynki jeszcze mocno ruszyły ze sprzedażą kolekcji jesiennej. Na razie dobrze wygląda ona w sklepach w Polsce i Niemczech, słabiej w krajach wysuniętych bardziej na południe, takich jak Węgry, Słowacja, Czechy i Austria, co jest efektem wysokich temperatur tam panujących.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Minister środowiska Tajwanu: Nasz udział w transformacji klimatycznej
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama