Reklama
Rozwiń

Co jest nie tak z ustawą krajobrazową

Systemowa reklama zewnętrzna jest jedynym tak dostępnym medium masowym, które umożliwia przedsiębiorcom skuteczne dotarcie z informacją do potencjalnych klientów – pisze ekspert BCC.

Publikacja: 16.12.2015 20:00

Co jest nie tak z ustawą krajobrazową

Foto: materiały prasowe

Składając wniosek do Trybunału Konstytucyjnego o stwierdzenie niezgodności z Konstytucją RP wybranych przepisów ustawy krajobrazowej, Związek Pracodawców BCC nie podważa słuszności całej inicjatywy i jej głównego celu – potrzeby uporządkowania przestrzeni miast.

Nie bronimy status quo i tak samo jak wiele podmiotów oczekiwaliśmy ustawy krajobrazowej. Rzecz w tym, że w pierwotnych założeniach kontekst krajobrazowy był bardzo szeroki, jednak w czasie procedowania powstał „wykastrowany" projekt ustawy, który nie prowadzi do realizacji jej pierwotnego celu w postaci uporządkowania chaosu reklamowego i otaczającej nas brzydoty. Dlaczego?

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Piotr Arak: Wielki zakład Europy o Indie
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska a Chiny: pomiędzy współpracą, konkurencją i rywalizacją
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: hutnictwo stali jest wyjątkiem od piastowskiej doktryny premiera Tuska
Opinie Ekonomiczne
Joanna Pandera: „Jezioro damy tu”, czyli energetyka w rekonstrukcji
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Big tech ma narodowość i twarz Donalda Trumpa