Andrzej Dycha: Sztuczna inteligencja ma pomagać w promowaniu Polski za granicą

Badania pokazują, że wizerunek Polski w oczach zagranicznych inwestorów uległ w ostatnich latach pogorszeniu. Będziemy starali się ten stan zmienić – zapowiada Andrzej Dycha, prezes Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Publikacja: 03.04.2024 04:30

Andrzej Dycha: Sztuczna inteligencja ma pomagać w promowaniu Polski za granicą

Foto: paih

Nowi ministrowie i szefowie rządowych instytucji po objęciu stanowisk zgodnie stwierdzali, że zastali w nich bagno. A co pan zastał w PAIH?

Nowy zarząd został powołany ponad cztery tygodnie temu. Przyglądamy się, jak agencja działa, jak realizowane są jej zadania. Ten pierwszy ogląd wskazuje na duże nieprawidłowości w jej funkcjonowaniu w ostatnich latach. Obecnie realizowane są wewnętrzne audyty, m.in. dotyczące spraw wizowych. Nowe kierownictwo PAIH zwróciło się także do NIK o przeprowadzenie doraźnej kontroli dotyczącej właśnie programu Poland Business Harbour, a także wydatkowania pieniędzy na promocje.

Pozostało 94% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację