Aktualizacja: 31.01.2016 21:00 Publikacja: 31.01.2016 21:00
Foto: Fotorzepa, Adam Burakowski Adam Burakowski
Plan był prosty. Skoro duże zagraniczne sieci handlowe osiągają ogromne obroty, ale dzięki machinacjom z tzw. cenami transferowymi płacą nad Wisłą groszowy podatek CIT, to my ten naganny proceder ukrócimy. Opodatkujemy nie zyski, ale obrót, przy okazji wesprzemy rodzime sklepiki i zgarniemy kasę na socjalne programy.
Niestety, jak to często u rządzących bywa, nie zwrócono uwagi na trzy podstawowe sprawy. Po pierwsze, człowiekowi zawsze mało i szuka, jak mieć więcej. Po drugie, człowiek jest sprytny i w sposób racjonalny unika wszelkich niedogodności, w tym podatków. Po trzecie, funkcjonujemy w otwartym środowisku unijnym.
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Choć wicepremier Kosiniak-Kamysz właśnie ogłasza kolejny kontrakt na sprzedaż polskiego uzbrojenia, to prawda je...
Dziwnym trafem elektryfikacja motoryzacji nie stała się tematem kampanii prezydenckiej. I nie słychać, by kandyd...
Luka płacowa jest większa, niż wskazują często przytaczane dane. Po uwzględnieniu wykształcenia, stażu pracy i z...
Gazprom znalazł drogę powrotu do Unii Europejskiej - próbuje tam wjechać na plecach amerykańskiego biznesu. Tylk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas