Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.04.2016 12:19 Publikacja: 18.04.2016 12:19
Andrzej Sadowski, prezydent Centrum im. Adama Smitha.
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek jd Jerzy Dudek
Jakie są przesłanki by zmieniać istniejący system radiowy na satelitarny? To kwestia dokładnej analizy ekonomiczne i zestawienia takich danych jak koszty eksploatacji i efektywność przychodowa danej propozycji.
Zamiana bramownic na satelity nie może być dodatkowym kosztem dla kierowców, bez sprawdzenia np. czy jest on kompatybilny z normami Unii Europejskiej. System musi być jak najtańszy i jak najbardziej wygodny dla użytkowników przy spełnianiu celów budżetowych. W przypadku systemu poboru opłat należałoby przygotować Białą Księgę, która wytłumaczy podatnikom jakie korzyści mogą płynąć z kolejnego sięgnięcia do ich pieniędzy, do środków które nie są z Marsa, ale z kieszeni wyborców. Jako obywatele powinniśmy zabiegać by każdy rząd przedstawiał takie dokumenty, by musiał nas przekonać, że dobrze dysponuje naszymi środkami.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Nie pamiętam, kiedy my, polscy przedsiębiorcy, mieliśmy ostatni raz poczucie, że gospodarz resortu przy Świętokr...
Mamy szansę zbudować w Polsce płynny rynek listów zastawnych. Minister finansów analizuje możliwości wsparcia ro...
Jedną z obietnic Donalda Tuska przy rekonstrukcji rządu było jego odchudzenie. Udało się, zamiast 27 mamy obecni...
Dane wskazują jasno: o ile w obszarach socjalnych i edukacyjnych UE radzi sobie stosunkowo dobrze, o tyle w fund...
Nowy prezydent myli role. Polityka gospodarcza to w polskim systemie konstytucyjnym domena rządu. Głowa państwa...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas