Reklama
Rozwiń
Reklama

Klient nasz pan, czyli tanio i dobrze

Cieszę się, że dożyłam czasów, gdy handel znów kieruje się zasadą „klient nasz pan".

Publikacja: 25.04.2016 22:00

Klient nasz pan, czyli tanio i dobrze

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala

Po wielu latach, gdy sieci handlowe były w stanie wcisnąć nam wszystko bez większego wysiłku, przyszedł moment prawdziwej walki o konsumenta.

Przeciętny Polak był już na zagranicznych wakacjach, obejrzał kilka programów kulinarnych, a ponadto zarabia więcej. Domaga się więc lepszej obsługi i ciekawszej oferty za atrakcyjną cenę. To, w połączeniu z morderczą rywalizacją między detalistami, sprawia, że żywność znacząco nie zdrożeje w najbliższych miesiącach.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama