Klient nasz pan, czyli tanio i dobrze

Cieszę się, że dożyłam czasów, gdy handel znów kieruje się zasadą „klient nasz pan".

Publikacja: 25.04.2016 22:00

Klient nasz pan, czyli tanio i dobrze

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala

Po wielu latach, gdy sieci handlowe były w stanie wcisnąć nam wszystko bez większego wysiłku, przyszedł moment prawdziwej walki o konsumenta.

Przeciętny Polak był już na zagranicznych wakacjach, obejrzał kilka programów kulinarnych, a ponadto zarabia więcej. Domaga się więc lepszej obsługi i ciekawszej oferty za atrakcyjną cenę. To, w połączeniu z morderczą rywalizacją między detalistami, sprawia, że żywność znacząco nie zdrożeje w najbliższych miesiącach.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Sławomir Mentzen i Adrian Zandberg. Gospodarczy iluzjoniści
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Dlaczego w Sejmie widać puste ławki
Opinie Ekonomiczne
Jak rozwiązać problem jawności wynagrodzeń? Odpowiedź można znaleźć w... Biblii
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Następne cięcie stóp procentowych najwcześniej we wrześniu?
Opinie Ekonomiczne
Pensje Polaków dogoniły zarobki Brytyjczyków. O czym to świadczy?