Klient nasz pan, czyli tanio i dobrze

Cieszę się, że dożyłam czasów, gdy handel znów kieruje się zasadą „klient nasz pan".

Publikacja: 25.04.2016 22:00

Klient nasz pan, czyli tanio i dobrze

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala

Po wielu latach, gdy sieci handlowe były w stanie wcisnąć nam wszystko bez większego wysiłku, przyszedł moment prawdziwej walki o konsumenta.

Przeciętny Polak był już na zagranicznych wakacjach, obejrzał kilka programów kulinarnych, a ponadto zarabia więcej. Domaga się więc lepszej obsługi i ciekawszej oferty za atrakcyjną cenę. To, w połączeniu z morderczą rywalizacją między detalistami, sprawia, że żywność znacząco nie zdrożeje w najbliższych miesiącach.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację