Reklama

Beata Drewnowska: Kot w worku już Polakom niestraszny

Gdyby jeszcze kilka lat temu ktoś zapytał mnie, czy jestem gotowa kupić ubranie w internecie, odpowiedziałabym, że nie ma mowy. O butach nawet nie wspomnę.

Aktualizacja: 18.07.2016 21:41 Publikacja: 18.07.2016 21:05

Beata Drewnowska: Kot w worku już Polakom niestraszny

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala

Tymczasem dziś większość odzieży kupuję właśnie w e-sklepach. W efekcie w galeriach handlowych bywam coraz rzadziej. Głównie w sytuacjach awaryjnych lub dla towarzystwa (nie ma to jak zakupy z przyjaciółkami). Zazwyczaj jednak wychodzę z galerii zmęczona i zniechęcona mało wyszukaną ofertą.

Okazuje się, że nie jestem wyjątkiem, bo ciuchy to prawdziwy hit zakupów internetowych Polaków. Rewolucję w e-handlu odzieżą w Europie, w tym w Polsce, zapoczątkowało niemieckie Zalando. Ofertą rozwiało obawy kupujących. Największy wabik na sceptycznych internatów to bezpłatny zwrot oraz długi – w tym wypadku sięgający 100 dni – czas na decyzję. Działając w ten sposób, Zalando sprawiło, że przestaliśmy bać się kota w worku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Reklama
Reklama