Reklama
Rozwiń

Beata Drewnowska: Kot w worku już Polakom niestraszny

Gdyby jeszcze kilka lat temu ktoś zapytał mnie, czy jestem gotowa kupić ubranie w internecie, odpowiedziałabym, że nie ma mowy. O butach nawet nie wspomnę.

Aktualizacja: 18.07.2016 21:41 Publikacja: 18.07.2016 21:05

Beata Drewnowska: Kot w worku już Polakom niestraszny

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala

Tymczasem dziś większość odzieży kupuję właśnie w e-sklepach. W efekcie w galeriach handlowych bywam coraz rzadziej. Głównie w sytuacjach awaryjnych lub dla towarzystwa (nie ma to jak zakupy z przyjaciółkami). Zazwyczaj jednak wychodzę z galerii zmęczona i zniechęcona mało wyszukaną ofertą.

Okazuje się, że nie jestem wyjątkiem, bo ciuchy to prawdziwy hit zakupów internetowych Polaków. Rewolucję w e-handlu odzieżą w Europie, w tym w Polsce, zapoczątkowało niemieckie Zalando. Ofertą rozwiało obawy kupujących. Największy wabik na sceptycznych internatów to bezpłatny zwrot oraz długi – w tym wypadku sięgający 100 dni – czas na decyzję. Działając w ten sposób, Zalando sprawiło, że przestaliśmy bać się kota w worku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Upały dołują światowe PKB
Opinie Ekonomiczne
Michał Hetmański, Kamil Laskowski: Hutnictwo to wyjątek od piastowskiej doktryny Tuska
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Obniżka podatków to miraż. Należałoby je podnieść – na obronę
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wiadomość o śmierci Zachodu nieco przesadzona
Opinie Ekonomiczne
Marian Gorynia: Dlaczego organizujemy Kongres Ekonomistów Polskich?