Reklama

Beata Drewnowska: Kot w worku już Polakom niestraszny

Gdyby jeszcze kilka lat temu ktoś zapytał mnie, czy jestem gotowa kupić ubranie w internecie, odpowiedziałabym, że nie ma mowy. O butach nawet nie wspomnę.

Aktualizacja: 18.07.2016 21:41 Publikacja: 18.07.2016 21:05

Beata Drewnowska: Kot w worku już Polakom niestraszny

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala

Tymczasem dziś większość odzieży kupuję właśnie w e-sklepach. W efekcie w galeriach handlowych bywam coraz rzadziej. Głównie w sytuacjach awaryjnych lub dla towarzystwa (nie ma to jak zakupy z przyjaciółkami). Zazwyczaj jednak wychodzę z galerii zmęczona i zniechęcona mało wyszukaną ofertą.

Okazuje się, że nie jestem wyjątkiem, bo ciuchy to prawdziwy hit zakupów internetowych Polaków. Rewolucję w e-handlu odzieżą w Europie, w tym w Polsce, zapoczątkowało niemieckie Zalando. Ofertą rozwiało obawy kupujących. Największy wabik na sceptycznych internatów to bezpłatny zwrot oraz długi – w tym wypadku sięgający 100 dni – czas na decyzję. Działając w ten sposób, Zalando sprawiło, że przestaliśmy bać się kota w worku.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj cudów?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Wędka lepsza od ryby
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Finanse publiczne – nie tędy droga
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama