Polacy wydają ostrożnie

Przyspieszamy tempo rozwoju. Do końca 2019 r. chcemy mieć ponad 100 kawiarni w Polsce – deklaruje w rozmowie z Beatą Drewnowską prezydent marki Starbucks w firmie AmRest Adam Mularuk.

Publikacja: 01.09.2016 19:17

Polacy wydają ostrożnie

Foto: materiały prasowe

Rz: Pod względem liczby kawiarni Starbucks Polska zajmuje drugie, po Niemczech, miejsce wśród siedmiu rynków zarządzanych przez AmRest w Europie. Czy nadal widzicie tutaj szanse na rozwój?

Pierwsza kawiarnia Starbucks w Polsce powstała w 2009 roku. Dziś mamy 45 lokalizacji. Rośniemy, otwierając kolejne kawiarnie, a także zwiększając sprzedaż i wyniki operacyjne w istniejących lokalach. To oznacza, że mamy zdrowe fundamenty, aby nadal powiększać skalę naszego biznesu.

Pozostało 92% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację