Reklama

Polacy wydają ostrożnie

Przyspieszamy tempo rozwoju. Do końca 2019 r. chcemy mieć ponad 100 kawiarni w Polsce – deklaruje w rozmowie z Beatą Drewnowską prezydent marki Starbucks w firmie AmRest Adam Mularuk.

Publikacja: 01.09.2016 19:17

Polacy wydają ostrożnie

Foto: materiały prasowe

Rz: Pod względem liczby kawiarni Starbucks Polska zajmuje drugie, po Niemczech, miejsce wśród siedmiu rynków zarządzanych przez AmRest w Europie. Czy nadal widzicie tutaj szanse na rozwój?

Pierwsza kawiarnia Starbucks w Polsce powstała w 2009 roku. Dziś mamy 45 lokalizacji. Rośniemy, otwierając kolejne kawiarnie, a także zwiększając sprzedaż i wyniki operacyjne w istniejących lokalach. To oznacza, że mamy zdrowe fundamenty, aby nadal powiększać skalę naszego biznesu.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Gospodarka w zmienionym rządzie Tuska ważna, ale nie najważniejsza. Szkoda
Opinie Ekonomiczne
Anna Cieślak-Wróblewska: Polacy wolą pracować w kraju. To dobra wiadomość, ale nie dla wszystkich
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Informatyczna schizofrenia. Co naprawdę dzieje się w IT?
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Ochrona zamiast nacjonalizacji
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Polska potrzebuje inwestycyjnej ofensywy
Reklama
Reklama