Reklama

Polacy wydają ostrożnie

Przyspieszamy tempo rozwoju. Do końca 2019 r. chcemy mieć ponad 100 kawiarni w Polsce – deklaruje w rozmowie z Beatą Drewnowską prezydent marki Starbucks w firmie AmRest Adam Mularuk.

Publikacja: 01.09.2016 19:17

Polacy wydają ostrożnie

Foto: materiały prasowe

Rz: Pod względem liczby kawiarni Starbucks Polska zajmuje drugie, po Niemczech, miejsce wśród siedmiu rynków zarządzanych przez AmRest w Europie. Czy nadal widzicie tutaj szanse na rozwój?

Pierwsza kawiarnia Starbucks w Polsce powstała w 2009 roku. Dziś mamy 45 lokalizacji. Rośniemy, otwierając kolejne kawiarnie, a także zwiększając sprzedaż i wyniki operacyjne w istniejących lokalach. To oznacza, że mamy zdrowe fundamenty, aby nadal powiększać skalę naszego biznesu.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Reklama
Reklama