Reklama

Tomasz Haiduk: Rośnie wpływ klienta na kształt produktu

Czwarta rewolucja przemysłowa niesie więcej szans niż zagrożeń – uważa dyrektor Branż Digital Factory oraz Process Industries and Drives w spółce Siemens Tomasz Haiduk.

Aktualizacja: 22.09.2016 22:05 Publikacja: 22.09.2016 21:57

Tomasz Haiduk: Rośnie wpływ klienta na kształt produktu

Foto: materiały prasowe

Rz: Jak rozumieć koncepcję przemysłu 4.0?

Tomasz Haiduk: Czwarta rewolucja przemysłowa, dokonująca się na naszych oczach, jest naturalną konsekwencją rozwoju technologicznego i należy się do niej dobrze przygotować. Dla firmy przemysłowej oznacza to konieczność inwestycji w nowe, doskonalsze technologie, ale także zmianę podejścia do rynku. Klient będzie mógł teraz wybierać wśród zaawansowanych technologicznie produktów w sposób jeszcze bardziej wybiórczy i zindywidualizowany. Już teraz ma dostęp do bardzo szerokiej oferty produktowej zaspokajającej jego szczególne upodobania. Jednak wraz z rozwojem technologii cyfrowych będzie miał coraz większy wpływ na ostateczny kształt produktu, od projektu po finalną postać.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Reklama
Reklama