Reklama

Tomasz Haiduk: Rośnie wpływ klienta na kształt produktu

Czwarta rewolucja przemysłowa niesie więcej szans niż zagrożeń – uważa dyrektor Branż Digital Factory oraz Process Industries and Drives w spółce Siemens Tomasz Haiduk.

Aktualizacja: 22.09.2016 22:05 Publikacja: 22.09.2016 21:57

Tomasz Haiduk: Rośnie wpływ klienta na kształt produktu

Foto: materiały prasowe

Rz: Jak rozumieć koncepcję przemysłu 4.0?

Tomasz Haiduk: Czwarta rewolucja przemysłowa, dokonująca się na naszych oczach, jest naturalną konsekwencją rozwoju technologicznego i należy się do niej dobrze przygotować. Dla firmy przemysłowej oznacza to konieczność inwestycji w nowe, doskonalsze technologie, ale także zmianę podejścia do rynku. Klient będzie mógł teraz wybierać wśród zaawansowanych technologicznie produktów w sposób jeszcze bardziej wybiórczy i zindywidualizowany. Już teraz ma dostęp do bardzo szerokiej oferty produktowej zaspokajającej jego szczególne upodobania. Jednak wraz z rozwojem technologii cyfrowych będzie miał coraz większy wpływ na ostateczny kształt produktu, od projektu po finalną postać.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Jacek J. Wojciechowicz: Czy powinniśmy obawiać się sztucznej inteligencji?
Opinie Ekonomiczne
Czy rynek może uratować przyrodę?
Opinie Ekonomiczne
Valdis Dombrovskis: UE zmienia kurs i słucha głosu przedsiębiorców
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Połowa lata
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Gospodarka w zmienionym rządzie Tuska ważna, ale nie najważniejsza. Szkoda
Reklama
Reklama